Ameryki nie odkryję pisząc, że rewelacja za te pieniądze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry ciąg, doskonale współpracuje z gazem
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Trzeba tylko przyzwyczaić się do 3jki ciasno upchniętej między 1nkę a 5tkę
4,0
Układ jezdny
Trafił mi się egzemplarz z lekko utwardzonym zawieszeniem - po zakrętach chodzi jak przyklejona. Zachowuje równocześnie komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Archaicznie ale wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę spoko, w lato rewelacja - przy temperaturze na zewnątrz w okolicy 30C - zamykniete szybki, dmuchawa na 2jkę i żadnego pocenia się.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najmocniejsza strona Sierry.
4,0
Wyciszenie
Spoko - lepiej wyciszona niż Vectra mojego kolesia z 1998. Udało mi się kupić doskonale utrzymany egzemplarz - nic nie trzaska i nie trzeszczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2 litry pojemności ok.
Przy prędkościach 110-120 km/h + trochę po mieście średnio wychodzi 9-9,2 gazu /100km. Gdy większość po mieście 13-13,5 litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Czytaj wyżej:-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka drobnych awarii po kupnie (nie działające światło, brak sygnału itp.) ale auto tak proste w budowie, że naprawiam sam. Przyczynami były przeważnie zaruściałe styki, przetarty kabel itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakoś nic dotąd poważnego się nie popsuło. i aby było tak dalej.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 105KM 77kW
[l/100km]