Jak na 8 zaworowe 1,8 z klasycznym napędem to wspaniala elastyka i szybkie wkrecanie sie na obroty, chociaz najlepiej czuje sie przy spokojnej jeździe (2200-3000obrmin).
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko dobrze chodzi, tylko trzeba przyzwyczaić sie do "wciskanej" R-ki, którą trzeba czasem wbić parę razy. Ale pare dni jazy i się o tym zapomina.
3,0
Układ jezdny
Prowadzi sie stabilnie, wspomaganie jest doskonale dostosowane, lecz zawieszenie jest za miękkie, przez co buja przy szybszym pokonywaniu łuków. No ale w końcu mamy komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie dobra, tylko trzeba siE namęczyć przy ustawianiu lusterjka od strony pasażera (przynajmniej przy elektrycznych).
5,0
Ergonomia
Tu nie można nic zarzucic, posiadam jedna z bogatszych wersji wyposażenia, a pólskóry i i podlokietniki z przodu i z tyłu (z przodu mógł by być nieco dłuższy) to genialne rozwiązanie. A do tego wszystko ustawiane, nawet przednie fotele pompowane i tyle schowków.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zawsze moglo być lepiej, ale przypuszczam, że to ze względu na wiek autka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest jak "kawalerka", przyz miesiac (oczywiscie z przerwami) podczas wakacji "mieszkały" w mojej "SIER-ce" 4 do 5 osob a miesci się tam każdy i wszystko.
4,0
Wyciszenie
Nieraz słychać zawieszenie, no ale przebieg i wiek robią swoje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto - 9l
Trasa - 7-8l
Wszystko zależy od stule jazdy.
Chyba najtańsze części i ich montaż. Ostatnio wymieniałe (wsumie jak dotąd jedyna rzecz) belke tylnego zawieszenia (nie z mojej winy), koszt wyniósł 200PLN (100PLN - używana belka i tyle samo montaż - niech ktoś "zrobi" jakiegoś "Włocha" za tyle.)
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepszego stosunku jakości do ceny jeszcze nie spotkałem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic dodać nic ująć.Jest pare dupereli (ale można je zliczyć na palcach jednej ręki). Ale tu wchodzi w grę wiek autka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic dodać nic ująć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 87KM 64kW
[l/100km]