Szukaj

Ocena kierowcy - Ford seria F XI

Marcin, 12 lat temu
Silnik 4.6 248KM 182kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford seria F XI 4.6 248KM 182kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie do zdarcia. Mam znajomych ktorzy maja juz 400000 km na liczniku i jezdza dalej. auto proste w naprawie. Glownym problemem na Polske jest dostepnosc czesci. Slyszalem ze Amazon to najtansza opcja
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : slyszalem ze Fordy F150 maja czasem problemy z elektryka. Nie jesto to nic powaznego, a naprawa to prosta sprawa. Najtrudniejsze do zdobycia sa czesci
5,0
Całokształt
Idealny samochod dla kogos kogo stac na benzyne. Tym samochodem nie zaparkujesz w miescie i nie oszczedzisz na benzynie. Polecam dla wszystkich ktorzy czesta ciagna przyczepy, lub uzywaja paki. Swiatna alternatywa dla europejskich pickupow. Samochod nie do zdarcia, ktory przetrwa wszystko i jest prosty w naprawie. Pali duzo, ale jest stosunkowo duzy wiec musi. Pamietajmy ze jest to auto do pracy a nie dla szpanu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo trwaly silnik w ktorym nie trzeba nic dotykac. jedyna rzecz jaka robie to wymieniam olej raz na 3ooo mil i co drugi przeglad wymieniam filtr.Nie jest to najmocniejszy silnik dla tego auta ale jak na moje potrzeby jest wystarcajacy. quad na pace to zaden problem. raz ciagnalem moim Fordem przyczepe z traktorem New Holland (okolo 1 tony) i autko dobrze sie spisalo.
4,0
Skrzynia biegów
czuc zmiane biegow, ale nie mam z nia zadnych problemow. po przejechanych 150000 km nie ma oznak zmeczenia. Pamietajmy tez ze jest to pickup o wadze powyzej 2 ton wiec skrzynia nie bedzie tak plynna jak w mniejszych sedanach.
4,0
Układ jezdny
Ford F150 zostal stworzony na proste amerykanskie drogi i lekkie koleiny. Bez obciazenia czuc ze tyl troche lata (co jest problemem kazdego pickupa). Zawieszenia nie jest bardzo twarde wiec na asfalcie auto dobrze sie sprawuje. W ekstremalny teren nim nie wjedziesz bo jest za ciezki i za dlugi.
Komfort
3,0
Widoczność
Tak jak kazdy pickup tej klasy cofanie i parkowanie tylem bez lusterek jest bardzo trudne. Paka o dlugosci 6.5 stopy (w wersji extended cab) i 5.5 stopy w wersji (crew cab) nie ulatwia zadania. Samochod \"stoi\" wysoko. Jak na europejskie warunki auto jest ogromne wiec nie mozna go porownywac to toyoty hilux i innych pseudo imitacji stworzonych na europe. Ford F150 to prawdziwy pickup ktory zostal storzony na potrzeby ameryki.
5,0
Ergonomia
Srodek bardzo prosty i dobrze zaprojektowany. Kocham osoby ktore porownuja F150 z europejczykami pod wzgledem jakosci materialow. Jest to duzy blad. Ten samochod to wol pociagowy ktory ma pracowac a nie wozic cztery litery po miescie. Plastiki twarde ale trwale. sporo miejsca na kubki (jak w kazdym amerykanskim aucie). Duzo przestrzenia z przodu (w wersji extended cab) z tylu miejsca tyle co w aucie typu fiat bravo starszej generacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duza przednia szyba stanowi klopot podczas upalow. jesli jest +30 na zewnatrz to klima musi troche pochodzic zanim samochod sie ochlodzi. Pamietajmy ze kabina jest sporych rozmiarow wiec trzeba sie z tym liczyc. Klima w lecie bez zarzutow, w zimie grzanie wlacza sie bardzo szybko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jesli chodzi o przod to luksus. Nawet koszykarz nie bedzie mial problemow. Nad glowa duzo miejsca, bardzo duzo miejsca na nogi. Jesli chodzi o drugi rzad w wersji extended cab to jest przecietnie. Miejsca tyle co w europejskim hatchback-u typu ford fiesta. Polecam wersje crew cab za doplata gdzie z tylu siedzi sie jak w sedanie typu toyota avensis.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to mocna strona tego auta. Ten samochod nie byl tworzony dla kogos kto ceni sobie cisze i wysokiej jakosci sprzet audio. Ten samochod jest dla chlopa ktory raz na jakis czas musi wpasc do miasta, raz na jakis czas uzyc paki (z umiarem). Dla ludzi od przyczep polecam Forda F250 albo F350 ktore pociagna wszystko.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na polskie warunki nie jest dobrze. Samochod z silnikiem V8 4.6 litra musi duzo spalic. Moj ostatnio spala 16 mil na galon w jezdzie mieszanej 50/50. Wiem ze nowsze modele spalaja 21 mil na galon.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiem ze lepiej utrrzymuje cene niz inne amerykanskie pickupy jak chevrolet silverado czy dodge ram. Toyota Tundra lepiej trzyma cene ale trzeba placic wiecej za czesci i duzo wiecej pali. Jestem wielkim fanem serii F wiec goraco polecam wszystkim tym ktorzy potrafia uzyc ten samochod.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam z tym autem zadnych wiekszych problemow. Zawsze odpala i jedzie. Raz za bardzo obciazylem pake i musialem wymienic czujnik z tylu. Raz musialem wymienic glowna kontrole szyb elektrycznych (co jest proste jak drut) problemem sa czesci. Sama robocizna jest prosta jak naprawa malucha.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych problemow. Silnik super, skrzynia tez. Zadnej rdzy. Odpalam i jade. Super samochod.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.6 248KM 182kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford seria F XI