Ogolnie bylem zadowolony. Byly krytyczne momenty, ale to z reguly z mojej wlasnej winy.
Wrażenia
5,0
Silnik
cosworth 2.9 24V Ghia,pelne wyposazenie, zrobilem juz ok 150tys. km na gazie na zwyklej instalacji za 2 tys. zl. Wiekszosc tego przebiegu to przejazdy Polska-Niemcy (predkosc w przedziale 180-220kmh). Az sie dziwie ze ten silnik ciagle jest niezawodny. Zadnych problemow poza gasnieciem na wonych obrotach wpewnym okresie exploatacji- tu wina silniczka krokowego wolnych obrotow.
4,0
Skrzynia biegów
powezej przebiegu 200 tys. slychac ja przy wolnej jezdzie.
3,0
Układ jezdny
problemy z lozyskiem w tylnym prawym kole. wymienialem juz je chyba z 4-krotnie po ok 40 tys. km. Swietnie trzyma sie drogi na oponach R16/225/50
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
od roku czasu nie dzial klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jezdze po 1100km jednorazowo z przerwami na tankowanie.
5,0
Wyciszenie
dopoki nie mialem problemow nieszczelnym ukladem wydechowym bylo idealnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy 200kmh to istny smok - spalanie na poziomie 16-17l /100km. Najlepiej na drogach dojazdowych przy predkosciach do 120 kmh mozna zejsc do srdniego spalania 8.9 (moj rekord).
Nie narzekalem na ceny napraw i czesci. Wspomniane lozysko kola czy oryginalne czy podrobka bylo tak samo trwale. Droga wymiana oleju skrzyni biegow, koszt ok 650zl w niesewrisowanym warsztacie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem ten samochod w niemczech przy przebiegu 70tys. km. Po 5 latach exploatacji z zalem czas na zmiane. Auto jest do sprzedania.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klima, problemy z abs - tu wina polskich dziur, alufelgi i poony 225/50 to niezbyt dobre rozwiazanie na jazde Polsce
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wspomniane lozyskoo w prawym tylnym kole, bardzo wrazliwe na usterki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.9i 24V 207KM 152kW
[l/100km]