Auto trwałe, solidne, niezawodne, komfortowe, bezpieczne, pożądnie wyposażone, zwrotne!!!, ciągnie przyczepę o masie 2 t. Jak ktoś je pozna, to inne auta tego segmentu będzie porównywał właśnie z nim:
1/ Audi A6 - cena zakupu i części X 3
2/ Audi C4 - cena zakupu i części X 2
3/ Opel Omega B - cena zkupu X 2
4/ Opel Omega A - trwałość, korozja
5/ Renault Laguna - awaryjność i ceny serwisu X 2
6/ Mazda 626 - cena zakupu i części X 2
7/ Toyota Camry - j.w.
Żadno z w/w aut nie ma wewnątrz tyle miejsca.
Wrażenia
5,0
Silnik
wiadomo, odprężona V-ka, można szklankę z meniskiem postawić i nic...
4,0
Skrzynia biegów
brakuje V biegu, ale w tamtych czasach to był standard w automatach.
4,0
Układ jezdny
płyniesz...
Komfort
5,0
Widoczność
wszędzie sie wciśniesz, no i prawdziwe boczne lusterka...jak w busie...
5,0
Ergonomia
wszystko czytelne i pod ręką ... nie mam uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie zaczyna grzać po przejechaniu 1000m, wentylacja skuteczna w 100%
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu można założyć nogę na nogę przy max cofniętych przednich fotelach. Z przodu luksus.
5,0
Wyciszenie
Tylko szum powietrza. Wywaliłem końcowy tłumik żeby mi trochę pomruczał, no i teraz nawet radia nie włączam, taką mam muzykę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali sporo, 9-11 trasa od 15 miasto ale części zamienne tanie i rzadko potrzebne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze można kupić sobie taboret w postaci Golfa III...wybór należy do nas...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ma swoje ulubione ustereczki jak każdy, ale można je usuwać często samemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem trzy, ten jest czwarty i każdy inny i z innego rocznika ale nie pamiętam poważnej usterki. Kiedyś przy przebiegu ok. 450 tys. km wymieniłem główkę tylnego mostu bo zrobiła się głośna a w Vectrze B przy 170 tys. km rozleciała się skrzynia (auto 3X droższe)