Układ elektryczny
: wiązka elektryczna silnika -izolacja sie wykrusza od temperatury
Zawieszenie
: koncówki drązka stabilizatora
Silnik
: uszczelka pod głowice i pekniete dwie spręzyny zaworowe
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
jak elektryka jest ok to silnik jak na swoje lata zrywny ale dopiero od 4000 tys obr.wtedy robi sie głośno.jak na limuzyne za mało elastyczny
2,0
Skrzynia biegów
pozatym ze ma pięć biegów do przodu i wsteczny to innych zalet nie widze.jak jest zimno trzeba sie napracowac by wrzucic bieg.
2,0
Układ jezdny
raz miałem sprawne zawieszenie w 100% i było super.auto do drogi dosłownie przyklejone.niestety po jakims czasie maglownica dostała luzów których juz sie nie dało skasowac.no a wtedy to jazda jak starem .
Komfort
4,0
Widoczność
pomimo ze miałem kombi to widocznosc ok.zimą podgrzewana przednia szyba -rewelka.dopóki nie pękła-wymiana 750zł.nie wymieniałem.
3,0
Ergonomia
trzeba sie przyzwyczaic.w zasadzie wszystko na swoim miejscu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem klima ok(klimatronik).zimą wiecznie marzłem.prawdopodobnie zapchana nagrzewnica ale to standart w tym modelu.podgrzewane siedzenia troche ratowały ale faceci wiedza ze to nie zdrowe...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak autobus .to jedyna zaleta tego auta która sie nie popsuła.
3,0
Wyciszenie
do 120 cicho.pózniej słychac szum powietrza w uszczelkach drzwi-przypadłosc w tym modelu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
smok smok i jeszcze raz smok.na zimnym silniku dosłownie widac jak opada wskazówka.jak sie rozgrzeje jest troche lepiej...ale tylko troche.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]