Karoseria
: Chciał, nie chciał... Samochód kwitnie po latach...
Silnik
: Słaba głowica... Tanie silniki (600zł cały?)
Układ elektryczny
: Za elektryką w Scorpio nikt nie dojdzie.
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem zadowolony... Gdyby tylko ceny paliw były równe lub podobne do ceny gazu...
Wrażenia
4,0
Silnik
Nadaje się do jazdy zwykłej i sportowej.
4,0
Skrzynia biegów
130km/h na trzecim biegu jest dobrym osiągnięciem.
4,0
Układ jezdny
Wygodny, nadsterowny, gdy wszystko sprawne - dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Pasażer widzi mało. Kierowca tyle ile chce :)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę szybko się nagrzewa, w lato wieje chłodem (bez klimatyzacji).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Atutem tego auta jest przestrzeń i wygoda. O dziwo z przodu podobną przestrzenią może pochwalić się Honda Prelude (ale tylko z przodu). Przewagą Scorpio jest to, że przy maksymalnie wychylonych przednich fotelach do tyłu z tyłu nadal jest bardzo dużo miejsca. Nadaje się nawet jako dość wygodny nocleg dla 5-6 osób...
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik... A ja to lubię... Ale na zewnątrz słychać go jeszcze lepiej ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej masie i komforcie średnie spalanie w granicach 10-12l jest zadowalające. Co do OC (w granichach 400zł przy 60% zniżce) i przeglądów to jest to tak samo jak z innymi autami. Ceny części są stosunkowo niskie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Limuzyny za darmo? W życiu nie kupię Golfa! Nie ma w nim chyba nic lepszego...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dbając nie psuje się nic... No może oprócz elektroniki... Ale jak się chce wycisnąć za dużo ze Scorpiona...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Głowica to minus silnika w Scorpio... No i oczywiście elektronika i elektryka...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 120KM 88kW
[l/100km]