Poza tym, ze dość cieżko mu się wkręcic na wyższe obroty, ideał. Prosty, łatwy w naprawie i obsłudze, niewiarygodnie elastyczny. na trasie przy 60 km/h wbijamy 5 bieg i tak można jechać do vmax tego samochodu. Cudo.
4,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzący drugi bieg potrafi zirytować. Poza tym źle operuje mi się sprzegłem w tym samochodzie.
4,0
Układ jezdny
Miękki. Nie idealnie, ale dobrze ;)
Komfort
5,0
Widoczność
5 metrowy liftback, a ja parkuje na centymetry. Świetna widocznośc, w każą stronę. Z mankamentow - duże martwe pole w lusterkach.
5,0
Ergonomia
Pulpit kapitalny, wszystko pod ręką. Popielniczka fakt, dla liliputów, i ciężko się do niej dostać, poza tym brak zamykanego schowka po lewej stronie drażni. Ale jest okej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma co pisać, świetna wentylacja i swietne ogrzewanie. Brak klimy nie jest zadnym problemem w lato.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Limuzyna, co tu więcej pisać. Mam 190 cm wzrostu, i za mną bez problemu siada osoba o tym samym wzroście.
3,0
Wyciszenie
Słabo. Słychac szum powietrza i ryk silnika. Wysoki segment powinien być nieco cichszy, nawet jak na te lata.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podane tak mniej więcej. Na trasie Monachium - Wrocław - 714 km na 63 litrach benzyny, czyli nie jest źle. Po mieście pali mi circa 11-12 litrow, ale to zasługa mojej cięzkiej nogi, i skrzyni, ktora potrafi dac dużo radości ;) Ogółem - nie jest źle, ale to nadal prawie 2,5 litrowy silnik w widlastym układzie...
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony za 700 euro z przebiegiem ponizej 75kkm... Co tu wiecej pisac, ideał za żadne pieniadze ;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka drobnych głupot, takich jak dziurki w progach, purchle na drzwiach i nadkolach, uszkodzone wisko, lekki wyciek z chłodnicy, spocona skrzynia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu nic nie ma, to co mi się moze zepsuć ? ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i KAT 125KM 92kW
[l/100km]