DOHC, na gazie 120.000 km...
pomimo małej mocy jak na 1700kg auta ciągnie dość sprawnie, a jego wytrzymałość to wieeelki plus.
4,0
Skrzynia biegów
automat, trochę za delikatny, małe usterki (do 100 zł) mu się zdarzały, ale jeszcze nie wysiadł na amen.
5,0
Układ jezdny
Hamulce - żylety, seryjnie montowany ABS, cztery tarcze... W każdym innym aucie to co najwyżej "spowalniacze" w porównaniu ze Scorpio :)
Bardzo miękko, bardzo cicho się jeździ. powtarzają się wymiany silentbloków na naszych drogach i w sumie tyle.
Komfort
5,0
Widoczność
w wersji liftback wzorowa, w sedanie trochę gorzej do tyłu
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko i dobrze nagrzewa wnętrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2m wzrostu i fotel jeszcze nie odsunięty na całość! Zero wadzenia kolanami.
Z tyłu można spać.
4,0
Wyciszenie
Szum wiatru w szyberdachu daje się we znaki powyżej 130km/h, po latach zaczęły stukać plastiki w środku lekko :(
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto o tej wadze i osiągach nie jest najgorzej, chociaż taniej kupic Seicento z gazem :P
5,0
Stosunek jakość/cena
Takie auto z takim wypasem za takie pieniądze - bomba!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów to skrzypiące amortyzatory klapy bagażnika, i.... tyle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelka pod głowicą w DOHC - wrażliwy na temperaturę i przebieg (ze 200.000 na jednej się zrobi...)
Automat - żadko, ale jak padnie to znajdź mechanika od tego :(
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 120KM 88kW
[l/100km]