Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van

karol14789, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,92
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Od 2005 w Fordach montują silniki z PSA a w Forzie S-maxie wielkim zaskoczeniem jest silnik peugeota kóry eż jest montowany w volvach i wielu innych modeli aut.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w tym aucie jest od peugeota dokładnie z modelu 407 jak mówił mój elektronik. Ten sam silnik jest stosowany w volvo V50. Nie wierzyłem dopóki dopóty elektronik sam mi nie otworzył maski swojego auta i nie ściągnął obudowy górnej. Odpalając volvo silnik miał taki sam dźwięk yle że przy volvie jest głośne włączenie sprężrki klimayzacji a w Fordzie jej nie słychać przy włączaniu. Silnik jak na turbo diesla bardzo zrywny jak dla mnie. Nie mniej jednak silniki takie nie są przeznaczone dla agresorów jazdy ze względów na eksploatacje części. Jeżeli za kierowniće wsiada osoba mająca pojęcie o jeździe i z olejem w głowie to ten samochód będzie jej służył natomiast jeżeli wsiada agresor to polecam przesiąść się do bmw bo to auta zerzre go z wymianą części.
5,0
Skrzynia biegów
biegi wskakują bardzo lekko, M6 - jest bardzo przyjemna w obsłudze.
5,0
Układ jezdny
jeżeli chodzi o układ jezdy samemu trzeba to zobaczyć, powiem tak jeździłem wieloma nowymi autami typu vw golf VI skoda fabia itd ale to nie było to co w fordzie s-maxie, tutaj układ jezdy nie powoduje zmęczenia kierowcy i chyba to jest jedną z największych zalet. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów dziennie nie odczuwa się zmęczenia tak jak w innych autach.
Komfort
4,0
Widoczność
poza tym że przeszkadza mi boczny słupek wszytko jest ok. Niestety słupek w vanie mobilizuje kierowcą do większej ostrożnośći i większej uwagi.
5,0
Ergonomia
Jak na materiały wykończeniowe nie mam zastrzeżeń jakość proporcjonalna do ceny. Nic nie czeszczy ani nie stuka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auta szybko się nagrzewa w szczególności na mrozach jeszcze dobrze nie złąpie temperatury w układzie a ciepło już jest w samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 5 - osób jak najbardziej ok. Dla 7- tylko na mniejsze trasy.
5,0
Wyciszenie
Silnik bardzo cichy, cichszych raczej nie ma z tą pojemnośćią odrazu zaznaczami czasami można mieć wrażenie że to nie diesel w kabinie bardzo dobrze wszytko wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie hmm... zalęzy kto ma jaką nogę ja spalam z klimą na trasie około 6L w mieście róznie 7-8L.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford S-Max I Van