Inne
: Niskie spalanie, wyciszenie, praca skrzyni Durashift
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
W porównaniu z poprzednikiem, to rewelacja.... ale 1850kg (ze mna za kierownicą) rozpędzić - to nie lada sztuka ;-)
5,0
Skrzynia biegów
Durashift - 6 biegów, jak na razie SUPER. Płynnie i bez \"zgrzytów\". A ja obawiałem się automatów !?
5,0
Układ jezdny
Bardzo fajnie pokonuje zakręty i \"niezauważa\" polskich dziur.
Komfort
3,0
Widoczność
Szerokie słupki ograniczają widoczność szczególnie na skrzyżowaniach. Auto koniecznie z czujnikami, w przeciwnym razie obtarcia na 100% - przodu praktycznie nie widać.
5,0
Ergonomia
No comments.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewania jeszcze nie sprawdziłem, wentylacja i chłodzenie działa poprawnie. Objętość kabiny jest dość spora i przy ciemnym aucie klima ma co robić. Sugeruję przed wsadzeniem dzieciaków do auta, odpalić i schłodzić wnętrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
S-max nie ma sobie równych w tej klasie.
5,0
Wyciszenie
Można spokojnie rozmawiać przy 150km/h, nawet z pasażerami siedzącymi na tylnych fotelach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie wymieniłem tylko piastę (ok. 650pln M+R). Stosunkowo niskie spalanie na trasie(7,2l/100km)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy myciu tylnej szyby od środka, zalałem?!? trzecie światło stopu !!!
Po 8h usterka sama zniknęła ;-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście nie sprawdzałem (odpukać)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 140KM 103kW
[l/100km]