Silnik
: Bardzo dobrze sobie radzi z tak dużym autem. Pełne załadowanie nie zmniejsza jego osiągów.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybko wchodzi na obroty. Dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów z wchodzeniem biegów. Krótki drążek umożliwia szybkie przełożenia. 6-biegów skłania do wybrania automatu, nawahlować się trzeba :)
4,0
Układ jezdny
Przechyły przy ostrych wejściach w zakręt. Uskoki przy zakrętach na wybojach. Ale to wynika ze specyfiki auta. Bardzo mocne zawieszenie, akurat na polskie drogi.
Komfort
2,0
Widoczność
Kilka razy nie zauważyłem samochodów na rondzie. Pomoc pasażera okazała się pomocna. Słupki z przodu zabierają naprawdę dużo obrazu. Reszta widoku bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Bogata ilość schowków (niektóre na zamówienie).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacje źle schładza kabinę (bardzo długo). Głośna praca pompy powietrza, jakby drugi silnik.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonała przestrzeń. Przewiezienie ogromny pakunków nie stanowi problemu. Podróż 4 osobową rodziną, to sama przyjemność. A jak się jest na miejscu, to można podróżować wygodnie na krótkie jednym samochodem w dwie rodziny. Rewelka.
5,0
Wyciszenie
Cicha podróż (jeśli klima nie pracuje na maksa). W ogóle nie czuć że się jedzie dieslem. Nie słychać także szumu powietrza i opon. Tylko muzę z radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takiego kolosa, to rewelacja. W trasie pokonałem nawet 1150 km na jednym zbiorniku. W cyklu mieszanym pokonuje bez problemu 1000 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 140KM 103kW
[l/100km]