Tani wół roboczy. Auto kupione z przebiegiem 240 tys dzis ma 560 tys km. Uwaga na rozrzad po 2007 roku jest pasek w kasecie olejowej. Czesci nie sa drogie do tego auta nie posiada dpf. Wymiana oleju co 10 tys i smiga. U mnie sprzeglo wtrzymuje ok 180 tys. Na trasie czesto spalanie pokauje komp 5.5 litra w miescie ok 7litrow. O kazde auto trzeba dbac jak sie serwisuje tak sie ma pozniej pisza ze 150 tys 200 tys i sypie sie wszystko nie wazne czy to audi mercedes czy ford jak dbasz tak masz. Era topornych aut sie skonczyla teraz kazde auto ma dpf dwumase inne pierdoly ktore wytrzymuja jakis przebieg i siadaja jedne szybciej drugie wolniej. Stare merce audice 80 krecily przebiegi po milionie km nowsze tego nie dozyja auta firmy by zbankrutowaly. Czym nowsze auto tym mniej trwalsza konstrukcja.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 125KM 92kW
[l/100km]