Inne
: Z zewnątrz wygląda na nieco większe kombi o sprtowej sylwetce, ale wewnątrz jest olbrzymi
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Wolałbym nieco mocniejszy silnik, ale mam taki, jaki kupiłem. Wersja 2,5 TDCi - to chyba to, co powinno napędzać \"maksia\"
3,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie jeździłem dieslem i nie mogę się trochę przyzwyczaić. W jeździe miejskiej trzeba się napracować biegami - 3-ka - zbyt krótka, 4-ka - nieelastyczna w dolnym zakresie obrotów. Po co jest 2-ka? Nie widzę też zbytniej różnicy pomiędzy 5-tym, a 6-tym biegiem. Oczywiście już się przyzwyczaiłem, ale na przyszłość spróbuję się dopytać, po co jest sześciobiegowa skrzynia.
5,0
Układ jezdny
Nie ma co - przyklejony do asfaltu, dość komfortowo (uwaga: obecnie chyba nie produkuje się niekomfortowych samochodów poza czystym sportem, natomiast produkcja niekomfortowych nawierzchni idzie pełną parą)
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki i ... zakręt w lewo. Pierwsza jazda dwa dni po zakupie, na narty w polskie góry. Przeżyłem, dlatego piszę. Po miesiącu się tego już nie zauważa.
5,0
Ergonomia
Przyjazny - to mało powiedziane. Mam wersję Titanium plus.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety, kupiłem tylko z klimatyzacją dwustrefową, dlatego w trzecim rzędzie odczuwa się lekką duchotę.
Wiem - to nie autobus, ale nas jest piątka i czasem trzeba zabrać jakiegoś kolegę/ koleżankę na plażę. Dlatego przy samochodzie 7-osobowym konieczne jest polepszenie wentylacji w ostatnim rzędzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
To jedyny samochód, w którym wolę siedzieć z tyłu niż z przodu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 125KM 92kW
[l/100km]