Wybrałem ten silnik ze wzgledu na bezproblemowe odpalanie benzyny nawet przy -30C, ze wzgledu na dynamike oraz nizsza glosnosc w porowananiu z dieslem jednoczesnie przy przyspieszaniu jego gang jest dosc przyjemny
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemne przelaczania, aczkolwiek w miescie wolalbym automat.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie z IDVC (comfort, normal i sport) pozwala na wybranie odpowiedniego tlumienia do charakteru drogi i nastroju.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc do przodu w skos nie jest rewelacyjna, ale jest kwestia przyzwyczajania i swiadomosci kierowcy.
5,0
Ergonomia
Brakuje i elektrycznego sterowania ustawieniami kierownicy, co w pelni pozwalaloby wykorzystac zalety pamieci ustawien fotela kierowcy. Na dlugich trasach przydalby sie system masazu wbudowany w fotel.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet zima przy -10C na zewnatrz dziecko siedzace w w 3 rzedzie nie marznie! Po raz drugi wymieniam przednia szybe, poniewaz nie wszystkie druciki ogrzewanej szyby dzialaja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jezdzimy nim zwykle w 6-ke na b. dlugich trasach. Nawet po 1500km przejechanych jednego dnia nie slychac bylo narzekan co do komfortu jazdy.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 20V 220KM 162kW
[l/100km]