Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van

tomekus, 6 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 145KM 107kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 127 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
2,71
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Dziwi mnie ogólny brak informacji w opiniach odnoście najważniejszej wady tego silnika ( we wszystkich Fordach) jaką jest problem zapiekających się pierścieni. Proszę aby każda osoba rozważająca zakup Forda z tym silnikiem wpisała w wyszukiwarkę " remont silnika duratec" temat jest obszerny i stale się powiększa. Moje auto zakupiłem ponad rok temu i miałem ten pech nabycia auta z zapieczonymi pierścieniami. Koszt usunięcia usterki oscyluje w granicach 2500-3500 zł . Przestrzegam osoby zainteresowane zakupem jakiegokolwiek durateca - to jest g.... nie silnik. Jest to prawdziwa loteria, pierścienie potrafią staną po 90 000 KM u pierwszych właścicieli. Problemem jest budowa samego pierścienia - typ u-flex ( dwie blaszki a miedzy nimi sprężynka). Rozwiązanie dobre ale do motorynki. Podsumowując samochód tak ale absolutnie nie z tym silnikiem, Ford tak ale nie z tym silnikiem. Przestrzegam również przed Ford Carrara Lublin a zwłaszcza przed autami używanymi z tego miejsca i osobą, która je sprzedaje.
Wrażenia
1,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 145KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford S-Max I Van