SAMOCHÓD DUŻY PRZESTRONNY REWELACJA NIE BYŁO RZECZY KTÓREJ NIE MOGŁEM DO NIEGO ZMIEŚCIĆ. IDEALNY NA WYJAZDY WAKACYJNE JAK I DO CODZIENNEJ PRACY.
Wrażenia
5,0
Silnik
JEST IDEALNY. ZARÓWNO JEGO MOC JAK I OSIĄGI SĄ WYSTARCZAJĄCE DLA TEGO SAMOCHODU. SPALANIE HMM CZYTAŁEM ŻE KTOŚ WE WROCŁAWIU SPALA W MIEŚCIE 6,6 L NO TO GRATULACJE U MNIE W WAŁBRZYCHU (MIEJSCOWOŚĆ Z PAGÓRKAMI) WYSZŁO 8-8,2L
5,0
Skrzynia biegów
IDEALNIE SPASOWANA Z SILNIKIEM. JEŻELI SIĘ NIE ZATRZYMUJESZ TO NA 3 BIEGU DASZ RADĘ POJEŹDZIĆ PO MIEŚCIE BEZ ZMIANY BIEGU. NA AUTOSTRADZIE NA 6 MOŻNA PRZEPROWADZIĆ WYPRZEDZANIE BEZ PROBLEMÓW
5,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRY W PORÓWNANIU NP. Z AUTAMI FRANCUSKIMI TEJ KLASY. PAMIĘTAĆ NALEŻY ŻE S-MAX JEST WYSOKIM AUTEM I WYCHYLENIA NA ZAKRĘTACH SĄ RZECZĄ NORMALNĄ.
Komfort
4,0
Widoczność
NO I TU JEST PIERWSZE KUKU W TYM SAMOCHODZIE. BOCZNE PRZEDNIE SŁUPKI DLA OSÓB WYSOKICH SĄ PRZESZKODĄ DOSYĆ SPORĄ. PRZY SKRĘTACH NA SKRZYŻOWANIACH TRZEBA SIĘ POGIMNASTYKOWAĆ. ALE REWELACJĄ JEST PRZEDNIA SZYBA PODGRZEWANA W ZIMIE TO SKARB.
4,0
Ergonomia
PRZÓD JEST IDEALNY. mAM WERSJĘ 7 OSOBOWĄ WIĘC DRUGI RZĄD JEST TROCHĘ MNIEJ KOMFORTOWY. MIEJSCA JEST DUŻO JEDNAK FOTELE SĄ JAK TO MOI PASAŻEROWIE OKREŚLAJĄ JAK ŁAWKA. HMM MOŻNA JE ROZŁOŻYĆ I DOPASOWAĆ ALE TROCHĘ TWARDE.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
TO JEST NAJWIĘKSZA BOLĄCZKA. DWUSTREFOWA KLIMA NO TO DWA MAŁE NAWIEWY Z TYŁU. NIE DAJĄ RADY TAK JAK KLIMA Z PRZODU JEŻELI JEST NA AUTOMACIE TO ZAPOMNIJCIE ŻE BĘDZIE WAM CHŁODNO. TRZEBA SAMEMU POKOMBINOWAĆ ŻEBY BYŁO CACY. Z TYŁU NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TAK JAK WYŻEJ PISAŁEM AUTO PRZESTRONNE Z DUŻĄ PRZESTRZENIĄ. MAM PRAWIE 2 M WYSOKOŚCI A SIEDZĘ WYGODNIE W KAŻDYM MIEJSCU.
5,0
Wyciszenie
NO TO Z POPRZEDNIMI OPINIAMI NIE MOGĘ SIĘ ZGODZIĆ ŻE JEST ŹLE WYCISZONE. PRZY PRĘDKOŚCI OK 200 JEST SZUM ALE BEZ PROBLEMU ROZMAWIAMY W AUCIE. DO 150 SILNIKA PRAWIE NIE SŁYCHAĆ. MOŻE KTOŚ ZAŁOŻYŁ OPONY KIEPSKIE ?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PORÓWNUJĄC DO POPRZEDNICH SAMOCHODÓW KTÓRE MIAŁEM JESTEM MILE ZASKOCZONY KOSZTAMI PRZEGLĄDÓW W ASO JAK I CENAMI CZĘŚCI ZAMIENNYCH. NP. W VW PRZEGLĄD MIĘDZY 1200-1400 A TU 700-900 ZŁ JEST RÓŻNICA
5,0
Stosunek jakość/cena
BARDZO DOBRY ZWŁASZCZA JEŻELI TRAFIMY NA WYPRZEDAŻ ROCZNIKA CO ZAWSZE JEST PRZYDATNE. SAMOCHÓD KATALOGOWO WARTY 143 TYŚ KUPIŁEM ZA 111 TYŚ MOŻNA MOŻNA. A I JESZCZE SPADEK CENY BARDZO POWOLNY
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NO MOŻE MAM TAKIE SZCZĘŚCIE ALE NIC POZA MATERIAŁAMI BEZPOŚREDNIO SIĘ ZUŻYWAJĄCYMI (ŻARÓWKI, KLOCKI) I RZECZYWIŚCIE TYLNE REFLEKTORY SIĘ POCĄ WEWNĄTRZ.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
[l/100km]