Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Jarek sz, 8 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
SAMOCHÓD DUŻY PRZESTRONNY REWELACJA NIE BYŁO RZECZY KTÓREJ NIE MOGŁEM DO NIEGO ZMIEŚCIĆ. IDEALNY NA WYJAZDY WAKACYJNE JAK I DO CODZIENNEJ PRACY.
Wrażenia
5,0
Silnik
JEST IDEALNY. ZARÓWNO JEGO MOC JAK I OSIĄGI SĄ WYSTARCZAJĄCE DLA TEGO SAMOCHODU. SPALANIE HMM CZYTAŁEM ŻE KTOŚ WE WROCŁAWIU SPALA W MIEŚCIE 6,6 L NO TO GRATULACJE U MNIE W WAŁBRZYCHU (MIEJSCOWOŚĆ Z PAGÓRKAMI) WYSZŁO 8-8,2L
5,0
Skrzynia biegów
IDEALNIE SPASOWANA Z SILNIKIEM. JEŻELI SIĘ NIE ZATRZYMUJESZ TO NA 3 BIEGU DASZ RADĘ POJEŹDZIĆ PO MIEŚCIE BEZ ZMIANY BIEGU. NA AUTOSTRADZIE NA 6 MOŻNA PRZEPROWADZIĆ WYPRZEDZANIE BEZ PROBLEMÓW
5,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRY W PORÓWNANIU NP. Z AUTAMI FRANCUSKIMI TEJ KLASY. PAMIĘTAĆ NALEŻY ŻE S-MAX JEST WYSOKIM AUTEM I WYCHYLENIA NA ZAKRĘTACH SĄ RZECZĄ NORMALNĄ.
Komfort
4,0
Widoczność
NO I TU JEST PIERWSZE KUKU W TYM SAMOCHODZIE. BOCZNE PRZEDNIE SŁUPKI DLA OSÓB WYSOKICH SĄ PRZESZKODĄ DOSYĆ SPORĄ. PRZY SKRĘTACH NA SKRZYŻOWANIACH TRZEBA SIĘ POGIMNASTYKOWAĆ. ALE REWELACJĄ JEST PRZEDNIA SZYBA PODGRZEWANA W ZIMIE TO SKARB.
4,0
Ergonomia
PRZÓD JEST IDEALNY. mAM WERSJĘ 7 OSOBOWĄ WIĘC DRUGI RZĄD JEST TROCHĘ MNIEJ KOMFORTOWY. MIEJSCA JEST DUŻO JEDNAK FOTELE SĄ JAK TO MOI PASAŻEROWIE OKREŚLAJĄ JAK ŁAWKA. HMM MOŻNA JE ROZŁOŻYĆ I DOPASOWAĆ ALE TROCHĘ TWARDE.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
TO JEST NAJWIĘKSZA BOLĄCZKA. DWUSTREFOWA KLIMA NO TO DWA MAŁE NAWIEWY Z TYŁU. NIE DAJĄ RADY TAK JAK KLIMA Z PRZODU JEŻELI JEST NA AUTOMACIE TO ZAPOMNIJCIE ŻE BĘDZIE WAM CHŁODNO. TRZEBA SAMEMU POKOMBINOWAĆ ŻEBY BYŁO CACY. Z TYŁU NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TAK JAK WYŻEJ PISAŁEM AUTO PRZESTRONNE Z DUŻĄ PRZESTRZENIĄ. MAM PRAWIE 2 M WYSOKOŚCI A SIEDZĘ WYGODNIE W KAŻDYM MIEJSCU.
5,0
Wyciszenie
NO TO Z POPRZEDNIMI OPINIAMI NIE MOGĘ SIĘ ZGODZIĆ ŻE JEST ŹLE WYCISZONE. PRZY PRĘDKOŚCI OK 200 JEST SZUM ALE BEZ PROBLEMU ROZMAWIAMY W AUCIE. DO 150 SILNIKA PRAWIE NIE SŁYCHAĆ. MOŻE KTOŚ ZAŁOŻYŁ OPONY KIEPSKIE ?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PORÓWNUJĄC DO POPRZEDNICH SAMOCHODÓW KTÓRE MIAŁEM JESTEM MILE ZASKOCZONY KOSZTAMI PRZEGLĄDÓW W ASO JAK I CENAMI CZĘŚCI ZAMIENNYCH. NP. W VW PRZEGLĄD MIĘDZY 1200-1400 A TU 700-900 ZŁ JEST RÓŻNICA
5,0
Stosunek jakość/cena
BARDZO DOBRY ZWŁASZCZA JEŻELI TRAFIMY NA WYPRZEDAŻ ROCZNIKA CO ZAWSZE JEST PRZYDATNE. SAMOCHÓD KATALOGOWO WARTY 143 TYŚ KUPIŁEM ZA 111 TYŚ MOŻNA MOŻNA. A I JESZCZE SPADEK CENY BARDZO POWOLNY
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NO MOŻE MAM TAKIE SZCZĘŚCIE ALE NIC POZA MATERIAŁAMI BEZPOŚREDNIO SIĘ ZUŻYWAJĄCYMI (ŻARÓWKI, KLOCKI) I RZECZYWIŚCIE TYLNE REFLEKTORY SIĘ POCĄ WEWNĄTRZ.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting