Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Arain, 13 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Genialne na polskie drogi, utwardzone a jednocześnie wciąż komfortowe.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : uwaga na dźwignię od ręcznego - może i jest bajerancka - ale się rozpada!
4,0
Całokształt
Ogólnie jest to naprawdę udany produkt Forda, póki co jest niezawodny i jestem naprawdę zadowolony. Jednakowoż za te pieniądze Ford mógłby postarać się o lepsze wykończenie - ponieważ niektóre elementy są po prostu żenujące...
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik sprawuje się naprawdę fajnie, nie dajcie się nastraszyć opiniami o monstrualnym spalaniu. Średnie spalanie w cyklu mieszanym to koło 7.2L/100km - wcale nie jadąc jak \'dziadek\' :)
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy bieg to katastrofa - służy tylko do \'ruszenia\' auta - generalnie zapomnijcie o gwałtownym ruszaniu - jazda tym autem zaczyna się od 3-4 biegu wzwyż :)
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny, kierownica nie lata jak w corolli albo punciaku w trybie city.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie wiem co tu napisać - odczucia subiektywne - polecam zasiąść w modelu testowym i samemu ocenić, jak dla mnie naprawdę wystarczająca.
4,0
Ergonomia
Zarówno z przodu jak i z tyłu jest wygodnie, jedyne co może sprawić problemy to pseudo kubełkowe siedzenia z przodu, które osobom z bardziej krągłymi kształtami z tyłu mogą się wbijać na zewnętrznych wzniesieniach... Trochę brakuje mi schowków [takich pomyślanych] jak np. w renault scienic. Z tyłu [bagażnik] pod matą nie ma miejsca na nic - jest bak... z paliwem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Genialna klima, szybko i skutecznie - o dziwo nie miałem chorego gardła po tym lecie - co w ostatnim aucie działo się nader często...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkie i komfortowe auto, naprawdę pomyślane;
4,0
Wyciszenie
Auto jest ciche i komfortowe, jednocześnie na wyższych obrotach wydające miły pomruk.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zachwycony! Ostatnie moje auto to Peugeot 406 2.0 HDi 90KM, spalanie latem [mieszane] miałem w okolicach 7.6 [oczywiście włączona klima]; W Fordzie mam 7.2L / 100km - klima pracuje, nóżka nie żałuje :)
2,0
Stosunek jakość/cena
Co dużo mówić - nie trudno znaleźć lepiej wyposażone auta konkurencyjnych marek w znacznie niższej cenie - pytanie brzmi, czy chcemy bajerów, czy czegoś technicznie sprawnego...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tydzień po odbiorze do wymiany rączka od ręcznego - w autach na wystawie to samo - dosłownie rozpadają się w rękach. Dodatkowo badziewnie wykonana i zamocowana obudowa lusterka która co czyszczenie szyby spada - dodatkowo piękny inaczej czarny kabel wystający z podsufitki- wędruje do lusterka - naprawdę bardzo kiepsko to wygląda... Wycieraczki w trybie auto mają tendencję do \'zawisania\' wysoko poniżej normalnego poziomu i opadają kiedy mają ochotę - naprawdę jest to dziwne. Dodatkowo na całokształt niezadowolenia z \'pierdółek\' dochodzą wskaźniki - które opadają w \'rwący\' sposób. Auto nie posiada miejsca / ani nie jest wyposażone w koło zapasowe - nie ma takiej możliwości - jedynie zestaw samo naprawczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek poważnych awarii - tfu-tfu! :)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting