Karoseria
: Jak na vana samochód wyjątkowo ładny blachy twarde wnętrze wyjątkowo wygodne i wyposażone na wysokim poziomie , jakość i szczegóły dodają charakteru na same plusy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Powershift jest niezwykle drogi a naprawa czy wymiana skrzyni mija się z celem sama skrzynia to 25 tys. Zł. A sprzęgło 12 tys. po dodaniu robocizny można kupić kolejnego.. Łatwiej jest wymienić na manual ..
5,0
Całokształt
Szczerze polecam choć następnym razem wybrałbym manualną skrzynię . Wygodny i pakowny nie brak mu mocy na normalną jazdę dobre oświetlenie czy jakość szczegółów pokazują że można mieć wygodnego i komfortowego vana.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez awaryjny diesel , minus za wymianę oleju sporo rozbierania jak na filtr...
4,0
Skrzynia biegów
Automat jest ok choć awaria może kosztować , załączenie sport nie zachwyca ..
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dobrze choć jest podatne na silniejszy wiatr ale w vanach to wysokość szkodzi , szerokie zawieszenie się sprawdza i samochód trzyma się dobrze jezdni.
5,0
Karoseria
Ładna i twarda sporadyczne oznaki rdzy mogą się pojawić bo widzę delikatne zgrubienie na klapie i nadkolu.
Komfort
5,0
Widoczność
Miejsca dużo nawet dla wysokiej i dobrze zbudowanej osoby , wygodny dla 5 osób trzeci rząd całkowicie nie przydatny może dla 3-4 letniego dziecka w dużym foteliku ..
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawne ogrzewanie i klimatyzacja choć w passacie można mieć śnieg ;) to podgrzewane szyby czy fotele podnoszą wrażenia. Nawiew na 6 zagłusza pracę silnika muzykę czy rozmowę..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szeroki i wyjątkowo dobrze zaprojektowany to napewno. Miejsca mnóstwo a dzielone i z możliwością ustawień oparć w fotelach w drugim rzędzie podnoszą komfort pasażerów , kierowca czy pasażer z przodu mają b. dużo miejsca bez zbytniej ingerencji w miejsce z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszone jak na diesla ,z zewnątrz nie słychać nawet b. Głośnej muzyki , jedyny minus to wentylacja na 5 daje się już słyszeć a na max zdecydowanie za głośna..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wlać paliwo czy płynu każdy może , drobne zużycia normalne w autach nie psują wrażenia niezawodności .
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre auto w swojej klasie nawet tańsze wersje nie świecą gołymi plastikami a dobrze wyposażona zachwyca i dziwi sceptyków. Ładna sportowo wyglądająca linia dbałość o szczegóły ilość schowków ,mnogość ustawień to co wyróżnia to auto spośród vanów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Napewno wahacze tył to jedna z częstszych awarii , wielowachaczowy system daje komfort lecz zużywa wkładki amortyzatora (łatwe w wymianie jak ktoś ma podstawowe pojęcie o mechanice) unikał bym wersji z pneumatyką z tyłu gdyż cena powala..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia i sprzęgło powershift , duży minus koszt może przebić cenę pojazdu , taniej wymienić na skrzyknie manualną i dwumas lecz trzeba mieć dobrego mechanika znającego się na komputerze , błędy mogą spowodować kwiatki na wyświetlaczu..
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]