Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Tomasz, 4 lata temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,86
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jak na vana samochód wyjątkowo ładny blachy twarde wnętrze wyjątkowo wygodne i wyposażone na wysokim poziomie , jakość i szczegóły dodają charakteru na same plusy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Powershift jest niezwykle drogi a naprawa czy wymiana skrzyni mija się z celem sama skrzynia to 25 tys. Zł. A sprzęgło 12 tys. po dodaniu robocizny można kupić kolejnego.. Łatwiej jest wymienić na manual ..
5,0
Całokształt
Szczerze polecam choć następnym razem wybrałbym manualną skrzynię . Wygodny i pakowny nie brak mu mocy na normalną jazdę dobre oświetlenie czy jakość szczegółów pokazują że można mieć wygodnego i komfortowego vana.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez awaryjny diesel , minus za wymianę oleju sporo rozbierania jak na filtr...
4,0
Skrzynia biegów
Automat jest ok choć awaria może kosztować , załączenie sport nie zachwyca ..
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dobrze choć jest podatne na silniejszy wiatr ale w vanach to wysokość szkodzi , szerokie zawieszenie się sprawdza i samochód trzyma się dobrze jezdni.
5,0
Karoseria
Ładna i twarda sporadyczne oznaki rdzy mogą się pojawić bo widzę delikatne zgrubienie na klapie i nadkolu.
Komfort
5,0
Widoczność
Miejsca dużo nawet dla wysokiej i dobrze zbudowanej osoby , wygodny dla 5 osób trzeci rząd całkowicie nie przydatny może dla 3-4 letniego dziecka w dużym foteliku ..
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawne ogrzewanie i klimatyzacja choć w passacie można mieć śnieg ;) to podgrzewane szyby czy fotele podnoszą wrażenia. Nawiew na 6 zagłusza pracę silnika muzykę czy rozmowę..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szeroki i wyjątkowo dobrze zaprojektowany to napewno. Miejsca mnóstwo a dzielone i z możliwością ustawień oparć w fotelach w drugim rzędzie podnoszą komfort pasażerów , kierowca czy pasażer z przodu mają b. dużo miejsca bez zbytniej ingerencji w miejsce z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszone jak na diesla ,z zewnątrz nie słychać nawet b. Głośnej muzyki , jedyny minus to wentylacja na 5 daje się już słyszeć a na max zdecydowanie za głośna..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wlać paliwo czy płynu każdy może , drobne zużycia normalne w autach nie psują wrażenia niezawodności .
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre auto w swojej klasie nawet tańsze wersje nie świecą gołymi plastikami a dobrze wyposażona zachwyca i dziwi sceptyków. Ładna sportowo wyglądająca linia dbałość o szczegóły ilość schowków ,mnogość ustawień to co wyróżnia to auto spośród vanów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Napewno wahacze tył to jedna z częstszych awarii , wielowachaczowy system daje komfort lecz zużywa wkładki amortyzatora (łatwe w wymianie jak ktoś ma podstawowe pojęcie o mechanice) unikał bym wersji z pneumatyką z tyłu gdyż cena powala..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia i sprzęgło powershift , duży minus koszt może przebić cenę pojazdu , taniej wymienić na skrzyknie manualną i dwumas lecz trzeba mieć dobrego mechanika znającego się na komputerze , błędy mogą spowodować kwiatki na wyświetlaczu..

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting