Według mnie auto prawie klasy premium. Komfort jazdy, wyciszenie, skrzynia biegów, prowadzenie, ilość miejsca...auto bardzo bardzo dobre. Dodatkowo super się prezentuje. Prowadzenie jak auto sportowe, a siedzimy wysoko - rewelacyjne połączenie. Według mnie lepiej może być tylko w aucie marek Audi, Mercedes czy BMW ale za cenę grubo powyżej 200 tys.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo cichy o wysokiej kulturze pracy, ,elastyczność bardzo dobra, mógłby być trochę mocniejszy (wyższy moment) ale chip tu załatwi sprawę.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie perfekcyjna. Lepsza niż DSG.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie auta rewelacja. Koła 255/55 17.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzisz o \"głowę\" wyżej niż w normalnym aucie.
5,0
Ergonomia
Nie można się do niczego przyczepić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo szybko się nagrzewa przez grzałkę w misce olejowej. Klimatyzacja wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli ktoś miałby tu zastrzeżenia to coś z nim nie tak. OGROM miejsca!!!!!
4,0
Wyciszenie
Wersja Titanium/Platinium jest dużo lepiej wyciszone niż Trend. Uważam że w tym punkcie auto w zasadzie jest ekskluzywne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wyobrażam sobie aby tak duży samochód mógł palić mniej. Średnia na trasie oscyluje wokół 6 litrów. Na autostradzie jadąc 160-170 wychodzi około 8,5.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie dostaniesz na rynku tak dobrego pod każdym względem auta. Dodatkowo auto w zasadze bez konkurencji bo żaden producent nie produkuje takiego usportowionego VANa. Choć tani nie był....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło...to chyba dobrze...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu również nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
[l/100km]