Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Marcin, 11 lat temu
Silnik 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 37 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 240KM 177kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Auto jest piękne, ale nie sądziłem, że aż tak pojemne. Jak autobus.
3,0
Całokształt
Wielki bagażnik, niestety wyłożony plastikiem i bez koła zapasowego. Fotele składają się tak fatalnie, że tylko przy 7 miejscach tworzy się równa powierzchnia. Po złożeniu foteli w wersji 5 miejscowej powstaje rant o wys jakichś 15cm. Nie ma mowy, że coś cięższego tam wepchnąć... Ale czy to miało być auto do pracy. Też, ale nie tylko. Dla mnie S-MAX to najładniejszy van na rynku. Do tego niewiarygodnie pojemny i fantastyczne szybki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chcąc pominąć problemy z DPF, czy kołem dwumasowym innej opcji niż \"benzyna\" nie brałem pod uwagę. 2 litry + turbina gwarantują dużo przyjemnych chwil za kółkiem.
4,0
Skrzynia biegów
Jeśli chcecie trochę poszaleć to tylko na przełożeniu sportowym. Standardowo skrzynia ma troszkę za długie przełożenia, ale przy \"przepisowej\" jeździe jest OK.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak osobówka, nawet przy szybciej pokonywanych zakrętach. Rewelacja. Do tego całkowita stabilność nawet przy pełnym załadunku.
Komfort
3,0
Widoczność
Nie jest źle, ale nie radzę rezygnować z czujników parkowania i kamery cofania. Mocno ułatwiają życie.
3,0
Ergonomia
Mogłoby być więcej schowków i wygodniejszy podłokietnik (jest za krótki). Uchwyty na napoje za małe. Brak miejsca na butelki 1,5l.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z przodu OK. Z tyłu lepiej grzeje niż chłodzi. Trochę za mało wydajna dmuchawa dla 2 rzędu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełen komfort. Zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca jest pod dostatkiem. Przesuwane osobno fotele tylnego rzędu bardzo się przydają.
4,0
Wyciszenie
U mnie i tak \"ryczy\" muzyka. A poważnie... Na postoju nie wiadomo czy w ogóle silnik pracuje. Do 130-140 jest OK. Szybciej w tym kraju i tak nie wolno..., ale przy 240 da się jeszcze porozmawiać. Niestety przy otwartych oknach z tyłu nic nie słychać już przy 70/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chyba nie jest źle przy tak ciężkim aucie, ale jest to auto na trasy. W mieście spalanie jest za wysokie. Ceny w salonie dramatyczne, ale na szczęście są sezonowe akcje serwisowe. To ratuje sytuacje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło by być lepiej. Daję 4, ale za plastikowe boczki bagażnika, brak zapasowego koła i fatalnie składane fotele 2 rzędu powinno być 3,5 Auto za tyle kasy powinno być chyba lepiej dopracowane w kwestii nawet najmniejszych drobiazgów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie przez 2 lata nie jest źle. Jedyne co \"padło\" to led stopu i jeden z czujników parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak. REWELACJA!!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 240KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting