Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Jerry, 11 miesięcy temu
Silnik 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 197 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niespodziewanie to udany silnik mimo, że kiedy o kupowałem to była jeszcze loteria, bo mało było samochodów z większymi przebiegami
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : spodziewałem się miejsca na koło zapasowe i że tylna kanapa będzie się kładła na równą podłogę...trochę szkoda, bo ten samochód mógłby być jeszcze bardziej praktyczny
5,0
Całokształt
jeden z moich najlepszych samochodów! ;) miewałem lepsze, ale awaryjne - ten - klasa średnia, ale nic się z nim nie dzieje, więc dla mnie to dobry kompromis :)
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik w moim samochodzie to jego największy atut - radzi sobie lepiej niż się spodziewałem - właściwie poza wymianą pompy paliwa nic tam nie robiłem
5,0
Skrzynia biegów
nie da się zmienić płynu w manualu, ale mimo 10 lat życia samochodu i 200tys km skrzynia działa i nie mam z nią problemów
4,0
Układ jezdny
bez problemów - tylko trzeba uważać na dziury, bo tył strasznie dobija
5,0
Karoseria
żadnej rdzy i wszystko fajnie spasowane - jedyne co mnie drażni to zimowe różnice temperatur i przymarzające uszczelki, które opierają się wszelkim smarom...więc drzwi trzeba czasem rwac razem z zatrzaskami uszczelek
Komfort
5,0
Widoczność
bez problemów
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mimo gabarytów środek szybko się nagrzewa nawet przy -10
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca w opór - 3 niezależne fotele tylnej kanapy, które można regulować przód tył i pochylenie oparć - to fajny motyw - szkoda, że nie kładą się dając płaską podłogę
4,0
Wyciszenie
gdzieś szumi las w bagażniku i kiedyś myślałem, że to łożysko, ale to nie to......nie mam pojęcia o co chodzi...być może za mało wygłuszenia ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mało awaryjny a ceny nie straszą
5,0
Stosunek jakość/cena
warto i nim pomyśleć i nie żałuję zakupu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko eksploatacyjne rzeczy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ciągu 7 lat tylko pompa paliwa - reszta to drobiazgi

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
318,00 zł
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting