Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Mariusz, 9 lat temu
Silnik 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : King of the road - mocny cichy i niwidoczny
5,0
Całokształt
To auto sełnia oczekiwania, jeżeli potrzbujesz komfortu przestrzeni a nie chcesz wyróżniać sie quasi "dostawczakiem"
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność, wchodzenie na obroty, wyciszenie - bez zastrzeżeń. Spalanie - jeżeli ktoś jeździł w cyklu miejskim tego typu autami będzie zdziwiony "in Plus", jeżeli nie, hm, no cóż...
4,0
Skrzynia biegów
Ale następnym razem raczej PowerShift...
5,0
Układ jezdny
To auto kochakręte drogi i dokonuje cudów na zakrętach, szczególnie w wersji titnium-s (18cali, szerokie opony). Napuszone niemeckie limuzyny w większości odpadają...
Komfort
4,0
Widoczność
Same nadwozie typu van daje dobrą widoczność wspomaganą przez sygnalizatory. Jak zwykle w ty autach trochę przeszkadza słupek pomiędz szybą przednią a małą boczną przed przednimi drzwiami
4,0
Ergonomia
Przód prawie idealnie - parę drobiazgów wymaga poprawy. Bagażnik - lekko na odpiprz jakby nikt tam nie miał zaglądać. Miejsce i zakres operacyjny haków do montowania bagażu a także opcje dodatkowych półek i przegród nizbyt przemyślane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Łącznie z webasto, podgrzewanymii wentylowanymi siedzeniami oraz zastosowanym climatronicem - brak jakichkolwiek zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Taką masz przdtrzeń jaka jest Ci potrzebna. Elektrycznie sterowane w wielu płaszczyznach fotele przednie, doży odstęp do indywidualnie regulowanych fOteli tylnych, mnóstwo schowków, przepastny bagażnik.. W poprzednim galaxy istotna była wersja 7 miejscowa. Teraz 5 miejsc wystarczy. Więc stąd ocena
5,0
Wyciszenie
Nic dodać nic ująć. Troche głośniej tylko na zimówkach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To czego się spodziewałem. Na trasie trochę lepiej
4,0
Stosunek jakość/cena
Trudna kategoria. Myślę, że im wyższy model, a co za tym idzie wyższa jakość i większe możliwości negocjacji upustów, to tym wyższa ocena. To auto w dobrej konfiguracji to nie jest samochód dla przeciętnego odbiorcy - "następny po fieście czy fokusie"
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdzono
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
1,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Średni koszt przejechania 100 km
318,00 zł
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting