Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina

Dawid S., 8 lat temu
Silnik 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 139 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Ford Ranger V Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Łatwość manewrowania i przyjemność z jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Uszczelka pod silnikiem
Silnik : Wysadzony intercooler
Silnik : Turbina
4,0
Całokształt
Ogólnie autem jeździ się przyjemnie, cieszy oko, przestronne wnętrze, schowki, trochę słaba klima i po 100tyś km trzeszczące plastiki jak auto zimne - wszystko fajnie gdyby nie silnik...
Wrażenia
1,0
Silnik
Przez okres gwarancji i 100 tyś km było rewelacyjnie, niestety po przekroczeniu magicznego progu zaczęła się gehenna : - wysadziło od środka intercooler (ok 115Kkm) - uszczelka pod głowicą - ( przy ok 120Kkm) - pompa wysokiego ciśnienia ( 135 Kkm) - rozbieg silnika ( najprawdopodobniej padła "tylko" turbina gdyż udało mi się go zdusić - przy 139Kkm) Dodam że auto nie jest dobijane czy żyłowane (mam średnie spalanie poniżej 9l/100), w 95% swojego użytkowania jeździ w trasach powyżej 50km ... więc dla turbiny i silnika prawie idealne warunki.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie nie można narzekać , cały czas coś cieknie z niej ale tak miał od nowości.. więc co przegląd sprawdzam czy jest wszystko OK.
5,0
Układ jezdny
Prawdziwe 4x4 nie jakieś tam SUVowskie badziewie - po asfalcie na czterech łapach nie pojeździsz :) ale w błocie daje sobie rady.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobre pole widzenia - troszkę za szerokie słupki jak dla mnie, doskonała widoczność z kabiny.
4,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno, oprócz przycisku do zmiany wyświetlacza w komputerze - ale to już wina mojej wersji.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zwykła klimatyzacja nie radzi sobie podczas dużych upałów, winą chyba jest duża powierzchnia szyb (efekt szklarni).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca jak i z przodu tak i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej, duże auto, duże opory powietrza i niestety to słychać w kabinie.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie problemy z awaryjnością silnika ( co generuje astronomiczne sumy) to było b.dobrze.
3,0
Stosunek jakość/cena
Po czterech latach mogę wystawić co najwyżej przeciętnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik wycieraczek i podgrzewanie przedniej szyby - szybę mam już czwartą ( nierównomierne rozgrzewanie i nie mówię tu o jakiś drobnych różnicach - Ford wymieniał bez gadania).
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz sekcja silnik

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Ranger V

Liczba wpisów: 14

Ford Ranger V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Ranger V Podwójna kabina