Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor
mih,
ponad rok temu
Silnik 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
160 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
1,43
65% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Słaba jakość wykonania i duża awaryjność , jeśli padają skrzynie i silniki to uważam że to jest przegięcie .
Wśród moich znajomych już dwa silniki wymienione i jedna skrzynia biegów . U mnie na szczęście jeszcze nie ,ale czekam bo to nieuniknione . U mnie cała reszta była wymieniana czasem po dwa razy ,ale co tam ,chciałem to mam , jeśli zdrowia starczy sprzedam i kupię dacię bo nie mam nerwów do takiej tandety.
Wrażenia
2,0
Silnik
213 koni w 2,5 tonowym aucie to przegięcie
1,0
Skrzynia biegów
najsłabszy element tego samochodu , szarpie i stuka , nie wspopminam nawet o reduktorze bo pewno mieszczuchy nawet go nie używają ,ale gdyby używali dowiedzieli by sie co to jest szarpanie pojazdem .
3,0
Układ jezdny
jedyna rzecz warta uwagi , chociaż bardzo droga w utrzymaniu . komplet amortyzatorów to minimum 50 tysięcy
1,0
Karoseria
rama rdzewieje jeszcze w salonie , patrz na spawy ,ale to ford on musi rdzewieć to taka tradycja tej marki
Komfort
1,0
Widoczność
za brak kamery z przodu
1,0
Ergonomia
jak pickup może być ergonomiczny , nie ma szans
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie działa poprawnie , czujniki chyba nie rejestrują na czas i najpierw przegrzewa aby potem chłodzic . ja jeżdże z uchylonym oknem bo mnie to drażni .
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
z powodu ogrzewania jeżdżę z uchylonym oknem więc tę kategorię pomijam ,mam wieczny świst .
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kpiny , oprócz kosztów ubezpieczenia 7 tysi , tankowania , minimum 6 tysi na mc ,dochodzą wymiany , auto ma gwarancję na dwa lata potem już nie wszystko jest objęte i każda pierdoła kosztuje .
1,0
Stosunek jakość/cena
kpiny aby za takie pieniądze sprzedawać nalepkę . wildtrak jest tańszy o połowę a po doposażeniu to takie samo auto za 60 tysięcy mniej . no i ma więcej bajerów od raptora .
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma pojecia o bezawaryjności , w pierwszym roku był ściągany dwa razy , w drugim raz , teraz od paru miesięcy stoi bo już go nie lubie i wolę jeżdzić ducato niż tym padalcem .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia to porażka ,padają jak muchy , w nowym jest ta sama także gratuluję .
drugim najsłabszym elementem jest silnik - również padaja chyba nawet szybciej niż skrzynie .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
[l/100km]