Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor
Maro,
3 lata temu
Silnik 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
6 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: Płynie w terenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Klimatyzacja słabo rozprowadza powietrze.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Daje radę w terenie. Na autostradzie spokojnie 140-160 km/h. Cicho bo ma podwójnie klejone szyby. Średnie spalanie 10-12 litrów/ 100 km
5,0
Skrzynia biegów
Automat 10 biegów. Przełącza bardzo szybko i gładko , poczucie jak w elektryku bez skrzyni biegów. Nie czuć żadnych szarpnięć
5,0
Układ jezdny
To chyba najlepsza wartość tego auta. Na codzień jeżdżę audi SQ7 a raptora używam tylko na polowania Dojazd autostradą do łowiska reszta drogi leśne i polne I muszę powiedzieć że zawieszenie ma bardzo komfortowe. W terenie spokojnie po drodze polnej czy leśnej z dołami i kałużami 60-80 km/ h. Naprawdę robi niesamowite wrażenie kiedy z taką prędkością przemieszczasz się po polnych drogach. Chyba najlepszy pod tym względem pickup.
5,0
Karoseria
Masywna sylwetka. Fajny próg fabryczny do wchodzenia. Bardzo duża paka. Nośność trochę gorsza niż u konkurencji ale konkurencja nie ma sprężynowej tylnego zawieszenia o takim skoku. Fabryczna roleta na pace. Już urwałem mechanizm otwierający. (Jedyny słaby punkt)
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzisz jak w ciężarówce. Naprawdę wysoko. Widoczność do tylu ograniczona.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę za głośny system klimatyzacji. Nie potrafi utrzymać temperatury. Raz dmuchnie zimnem potem ciepłem. Tu słabo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
[l/100km]