Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting
MartiT,
5 lat temu
Silnik 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
11 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: Perfekcja majstersztyk forda lata doświadczenia , Wyboje nie ma problemu teren też nawet na fabrycznych oponach .
W skrócie polecam
5,0
Całokształt
Moim zdaniem auto bardzo uniwersalne prowadzę firmę instalatorską z obsługą techniczną obiektów, potrzebuje przewieść tone przewiozę , potrzebuję wyjechać na wakacje morze i góry pojadę z rodziną przynajmniej kobieta mi nie narzeka że bagażnik za mały, Przed zakupem testowałem Nissana navarę oraz mercedesa X ( Jak nie patrzeć to samo ) powiem silniki 2,3 bi turbo jak pamiętam, lekka turbo dziura na starcie i brak dźwięku ,
Co do mnie przemówiło jakość wykończenia deska obszyta skórą no i wersje którą posiadam wildtrak x blue performance kolor piękny i wstawki czarne w połysku .
Polecam dla mnie koło mustanga pozycja numer 1
Wrażenia
4,0
Silnik
Producent mówi 200 Koni niestety nie jest to prawdą , ogólne silnik stworzony do tego auta , dźwięk i moc litra czuć ale trochę brakuję. Auto posiada silnik przemysłowy raczej bez większych awarii, nie wykorzystany potencjał.
Postanowiłem auto z hamować okazało się że nie 200km tylko na silniku 182 konie a na kołach 155 koni przy tym 477Nm.
W garnie nowego softu bez uszczerbku na zdrowiu dla silnika 217 km na silniku , na kołach 187 koni no i 605Nm - powiem teraz robi robotę aż półka opada .
5,0
Skrzynia biegów
Dobry hydrokinetyk o 6 przełożeniach do tego silnika wręcz stworzony
5,0
Układ jezdny
Perfekcja majstersztyk forda lata doświadczenia
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać + kamera cofania
4,0
Ergonomia
Opływowość cegłówki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rano gdy zimno grzeje na full obrotach trochę szumi , ale nie jest to uciążliwe
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 słychać trochę szumy jazdy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi serwis sam olej w ilości 9,6l około 1000 zł według specyfikacji ford professional
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
10.000 km tylne amortyzatory puszczają olej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
[l/100km]