2 moja ocena teraz przy 90tys.km bez zmian silnik rewelacja. Przy mrozach -20 zamarzł układ paliwowy i filtr paliwa!
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje bez zażutu, nawet lepiej jak była nowa.
4,0
Układ jezdny
Brak stuków, przód trochę bardziej pochlony w stosunku do tyłu nadwozia.
Opony orginalne powinny wytrzymac do 110tys, zakupiłem już nowe dokładnie te same co w orginale w wersji M+S.
Regularna kontrola co 20tys km wyważenia i zbiezności wręcz wskazana.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie ok, szyba tylna zaporowuje ale jest podgrzewanie.
4,0
Ergonomia
Z przodu rewelacja, tył tylko na rótkie dystanse.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń, klima działa ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył za wąski
4,0
Wyciszenie
Jest już głośniej jak za nowości ale przy 120kmh nadal w miarę cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nadal rewelacja a wręcz jeszcze lepiej!
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem z rabatem 25% w grudniu 2007 za 102300 Brutto, w tej chwili to normalna cena.
Do firmy jako wół roboczy, w teren do rekraacji napewno się sprawdzi.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wspomniane ERG posuło się jeszcze 2 razy, serwis twierdził że to myszy! uszkodziły przewody, skończyło się na przepychance.
Dużo zależy od serwisu, w Opolu porażka! niekompetencja i zdzierstwo w ciągu 2 lat dokonali 3 płatnych przeglądów nadwozia!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniany ERG, klocki i tarcze nadal orginalne przy 90tys km!
Drogi serwis średnio po 10-15% rabacie przegląd co 20tys km kosztuje około 1200-1300.-Pln
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDCI 143KM 105kW
[l/100km]