Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger IV Pickup

orzeł, 15 lat temu
Silnik 2.5 TDCI 143KM 105kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ranger IV Pickup 2.5 TDCI 143KM 105kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,85
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
super mazdowski silnik elastyczny i malo pali.zawsze jezdzilem japonczykami kupowalem forda z tego wzgledu ze to blizniak mazdy-ta sama linia produkcyjna silniki i wnetrze i podzespoly co sie sprawdza jakoscia i wykonaniem a zachowany prawdziwy wyglad pick up a nie lalusiowata navara mitshu czy hilux-wiej kobiecoscia niestety i dlikatnoscia
4,0
Skrzynia biegów
samochod terenowy wiec gorzej niz w osoboiwce bardziej topornie ale ogolnie ok, w koncu o auto dla faceta, czujesz ze trzymasz;)
5,0
Układ jezdny
ford wielka zaleta uklady jezdne tego chyba mazda nauczyla sie od forda, bomba czujesz ze masz auto i ze nim jedziesz
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc najlepsza w klasie, hilux navara daleko w tyle
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka bez zastrzezen
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu mogloby byc ciut lepiej, przy nierozgrzanym silniku szybko paruja szyby ale jest klimka wiec ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie narzekam przod bomba z tylu nie najgorzej choc nie jezdze zazwyczaj w 4
5,0
Wyciszenie
super wyciszenie, porownajcie maski od wewnatrz forda a np toyoty-od razu wiadac w ktorym aucie bedzie ciszej-toyota oszczedza zaczynajac od radia w stylu angielskim, poprzez kolor tapicerki w srodku ktory wzywa o codzienne czyszczenie-bezowo szara tragedia w utrzymaniu, no chyba ze sie zamowi skory w Polsce montowane wraz z czujnikami cofania;))
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9 w miescie super
5,0
Stosunek jakość/cena
najnizsza cena w segmencie w stosunku do silnika i wyposazenia, oryginalne czujniki cofania, skora , radio a nie tak jak w toyocie montowane te dodatki sa na stokach, a po dwoch latach rdzewieja zderzaki od czujnikow cofania-zle zabezpieczone wywiercone dziury pod czujniki.i tak najlepszymi pick up sa Isuzu ale niestety Polska to zacofaniec i brak ich dielerow, zaraz po Isuzu stawiam forda/mazda bt 50.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poki co bez zastrzezen, to masywne auto mocno zbudowane bez zadnych kobiecych zalotkow jak w mitshubishi, toyocie nie mowiac juz o lalusiowatej nawarze, ktora nie ma nic wspolnego juz z japonskim autem niestety
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko gra jedynie uwazac na dielerow-ogolnie nie pracuja tam fachowcy

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDCI 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Ranger IV Pickup 2.5 TDCI 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Ranger IV Pickup