Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger IV Double Cab Facelifting

adam, 12 lat temu
Silnik 2.5 TDCi 143KM 105kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 144 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Ford Ranger IV Double Cab Facelifting 2.5 TDCi 143KM 105kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jazda autostradą i przyspieszenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : masakra
Zawieszenie : za delikatne
4,0
Całokształt
Auto dobre, ale należy cały czas oglądać karoserie
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje dobrze, problem pojawia się przy mrozach powyżej -15 stopni, zapali na chwile a później gaśnie (przewody i paliwo oczywiscie bez wody)
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze pracuje i bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Dobry, fajny skręt w porównaniu do Hiluxa czy Defendera. Zawieszenie za miękkie przy obciązeniu 1 tony na pace. Silnik czuje obciążenie, to samo jest przy ciągnięciu przyczepki z mini-koparką o masie ok. 1,6 tony. Natomiast na autostradzie rewelacja jak na to auto, przyspieszenie dobre i komfort dobry, tutaj Hilux pada na kolana.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na takie auto dobre
3,0
Ergonomia
Fotele skórzane są dobre, szybko się zagrzewają w zimie ale za to są za mało wygodne. Kpina ze strony Forda, welurowa tapicerka i chodniki do auta na budowę i w teren, wyrzuciłem je po 1 miesiącu. Model przygotowany dla szpanera z warszawki a nie do pracy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre dla kierowcy i pasażera, tył jest zimny bez ogrzewania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera dobrze dużo miejsca wokól i nad głową, nawet w kasku. Tył, mało miejsca. Szkoda że kanapa z tyłu nie jest dzielona, problem z bagażem.
4,0
Wyciszenie
Przy jeździe do 80 km dobrze, przy prędkości ok. 140 km szumi jak w kazdym takim aucie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie raczej dobrze, przeglądy w normalnej cenie, czesci za to drogie i w przypadku braku w salonie lub u mechanika, czas oczekiwania na nie z Niemiec ok. 2 tygodnie, masakra, ale tak jest ze wszytskimi Fordami.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem go w salonie na promocji rocznika z rabatem, wiec cena byla adekwatna do ceny auta ale nie blachy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag specjalnych
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Blacharka to masakra w tym samochodzie. Juz na gwarancji lakierowałem tylną klapę, jak to skończyłem to wyskoczyła rdza pod każdą klamką i wokół okien tylnych bocznych samochodu, wżery były punktowe i tak mocne, że przy posiadaniu auta do 5 lat wypadają tylne okna i wszytskie klamki, Klamki i lusterka niby chromowane, złuszczyły się po 2 latach. Uchwyty do montażu ładunku na pace delikatne i ze złej jakości stopu, pękają.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDCi 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Ranger IV

Liczba wpisów: 3

Ford Ranger IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Ranger IV Double Cab Facelifting