Szukaj

Oceny Ford Ranger – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Ford Ranger

4,0
~Bartek
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ponieważ jest to auto służbowe a ja nie zdecydowałbym się kupić pickupa osobiscie, postaram się być obiektywny w ocenie funkcjonalności. Ogólnie auto sprawia pozytywne wrażenie, szczególnie silnik. Spalanie na poziomie średnio 9,4l/100km przy tak ciężkim aucie jest zaskakująco niskie. Nie posiadam rolety co jeszcze zwiększa spalanie. Głównie jednak jeżdżę na pusto, lub z lekkim ładunkiem. Muszę przyznać, że dopiero po załadowaniu ok 500kg auto...
4,6
~SAR37
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Moja wersja to Limited. Jeden z lepiej prowadzących się pickup-ów w swoim rozmiarze! Auto zwyczajnie płynie po drodze i pozwala cieszyć się jazdą nawet z prędkościami 140+ km/h. W terenie również daje radę, ale nie używałem go w ciężkim offie. Dobrze wyciszona i obszerna kabina pozwala ma komfortową podróż nawet na długich odcinkach. Duży plus za elastyczny zespół napędowy silnik-skrzynia automatyczna oraz minimalizm elektronicznych...
3,4
~Lukasz P.
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Samochód, który nie polecam. Odradzam. Samochód 50% stoi na serwisie a nie jezdzi i zarabia. Samochód kupiony w salonie jako nowy w wersji Wildtrack, pomaranczowy kolor (Czekalem na niego pol roku). Wyglada pieknie ale nie jezdzi. Samochód szanowany uzywany 99% na autosradzie gdzie poruszam sie z predkosci 140km/h. Samochod nie upalany w terenie nie pilowany. Normalna zwykla jazda. Wygodny, lecz niestety ciagle usterki nie pozostawiaja mi...
2,4
~Marcin
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Nie polecam marki ford. Zakupiłem samochód ford Ranger za 160 tyś. Auto po pewnym czasie zaczęło gasnąc. Stoisz na światłach, zaczynają falować obroty i silnik gaśnie. Z problem byliśmy kilkukrotnie w serwisie. Serwis od 6 miesięcy nie potrafi zdiagnozować przyczyny. Serwis Ford Plichta z Gdańska ściągnął mechanika z Ford Polska, jego umiejętności również nie pozwoliły na stwierdzenie co jest przyczyną. Mimo wielu nagranych filmów obrazujących...
4,4
~MartiT
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Moim zdaniem auto bardzo uniwersalne prowadzę firmę instalatorską z obsługą techniczną obiektów, potrzebuje przewieść tone przewiozę , potrzebuję wyjechać na wakacje morze i góry pojadę z rodziną przynajmniej kobieta mi nie narzeka że bagażnik za mały, Przed zakupem testowałem Nissana navarę oraz mercedesa X ( Jak nie patrzeć to samo ) powiem silniki 2,3 bi turbo jak pamiętam, lekka turbo dziura na starcie i brak dźwięku , Co do mnie...
3,6
~Łukasz
Ford Ranger V
Podwójna kabina 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Naprawdę mocny samochód. Nie boi się niczego. Wszystko jest cholernie wytrzymałe, aż czasem dziwiłem się ,że dalej jedzie. Testowałem przed zakupem inne pickupy i strzał był w 10. Przez cały okres oczywiście jedna usterka czujnika filtra spalin. Minus to odpornosc na rdzę. Po 4 latach małe kropki przy zderzakach. Serwis jak darmowy. Chciałem teraz kupić auto trochę wygodniejsze i szybsze . Postawiłem na nowego Rangera w wersji Raptor ale...
Dziennik kosztów dla Ford Ranger
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Piotr Drygała
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Zastanawiałem się nad tym autem pół roku. W końcu podjąłem decyzję, że biorę Rangera. Mam wersję Limited z kamera cofania, czujnikami parkowania z przodu, gniazdkiem 230V, nawigacją,hakiem i co najważniejsze z roletą paki. Dla mnie auto wymarzone. Posiada wszystko co wymagam w aucie terenowym potrzebnym do mojej działalności. Auto wzbudza ogromne zainteresowanie. Navary i inne terenówki wszystkim się znudziły, natomiast gdzie nie pojadę tym...
3,4
~Margas
Ford Ranger IV
Double Cab Facelifting 2.5 TDCi 143KM 105kW
użytkuję to auto około roku,przez ten czas dwa razy naprawiany układ wtryskowy, o karoserii wspomnę później,spalanie od 9 do 16, a konkretnie trasa ok 150 km/h 13l, teren 4x4 góra 1-2 bieg 15-16l. ,nie da się zejść poniżej 9l. Blacharka to dramat auto jest 5-cio letnie a praktycznie całe z zewnątrz zardzewiałe, nawet zaczep od trzymania maski przerdzewiał doszczętnie.Auto na pusto prowadzi się fatalnie, bez napędu 4x4 na minimalnie śliskiej...
3,9
~PaDRE
Ford Ranger V
Podwójna kabina 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Uwaga - trochę tego będzie!:) Rangerem jeżdżę niecały rok. Potrzebowałem samochodu dostawczego do firmy oraz prywatnego do celów codziennych...pomyślałem czemu nie kupić 2w1 (2 w 1 to się chyba tylko w szamponach sprawdza:) ). Szukałem więc pickupa! Na pierwszy ogień wziąłem L200. Tym to się jeździć nie da, siedzi się fatalnie jak na za niskim kiblu...cała buda się trzęsie, gałka zmiany biegów cały czas cię zaczepia ochoczo latając na...
4,3
~xXx
Ford Ranger IV
Pickup 4.0 207KM 152kW
Nie można tego auta porównywać z L200 Navara Rengerami i innymi dieslami, gdyż V6 bije wszystkich na łeb. Moc, prowadzenie, trakcja, daje radość każdego dnia. Przy mokrej nawierzchni po wcisnieciu gazu do konca potrafi zerwac kola przy prdkesci 80- 100 km/h Ruszanie z większego gazu nie wchodzi w gre. Na suchym wyrywa niesamowicie, trzeba mocno trzymać kierownice i czekać do 3 biegu, aż się trochę uspokoi :) Nie jeden kierowca dobrego auta...
Ford Ranger