Niesamowity samochód, trzeba się przejechać za kierownicą żeby poczuć jego kunszt. Układ kierowniczy top, zawieszenie super wyważone, samochód typowo sportowy, ale nadający się do codziennej jazdy. Fotele Recaro komfortowe z super trzymaniem bocznym. Świetne nagłośnienie bang&olufsen. Hamulce wymagają przyzwyczajenia bo łapią dość szybko, ale za to są bardzo mocne. Wydech i silnik bardzo dobrze brzmią. Z pewnością mogę polecić ten samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wydaje się że 1.5 3 cylindry to za mało, ale silnik zdecydowanie na plus. Nie wiem jak z trwałością tego motoru, ale fun z jazdy niesamowity
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów precyzyjna, zmiana biegów to czysta przyjemność, może nieco trzeba się przyzwyczaić do ostrzej działającego sprzęgła, ale to charakterystyczne dla sportowych aut.
5,0
Układ jezdny
Według mnie najlepszy z jakim miałem styczność, prowadzenie tego auta powoduje że kierowca w każdym momencie czuje się pewnie, czy to ostre zakręty czy 200 na godzinę po autobahnie.
5,0
Karoseria
Bardzo ładnie się prezentuje, szczególnie w zielonym kolorze.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie dobra, może nieco słaba przez tylną szybę, przydaje się kamera cofania.
4,0
Ergonomia
Duże schowki, nie ma jakiegoś szału, ale w pełni wystarczająco.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko chłodzi, podgrzewana kierownica i fotele przydają się w zimę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca jak na auto tej klasy.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne, po autostradzie wydaje się dość głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość drogie części, spalanie nie należy do najniższych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy wybór w stosunku jakości do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 200KM 147kW
[l/100km]