Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Puma II Crossover Facelifting

Andrzej, 3 dni temu
Silnik 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Puma II Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW od 2024 - Oceń swoje auto
5,00
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny
5,0
Całokształt
Genialne autko dla osób, które po prostu lubią jeździć i prowadzić! Bardzo angażujący samochód w jazdę, dający frajdę. Do tego sporo nowych technologii, które ułątwiają jazdę np w trasie - adaptacyjny tempomat jest mega wygodny w trasie ale i w korkach. Auto jest dynamiczne, silnik i te 155KM dają możliwość szybkiego przyspieszenia, zawieszenie trzyma to auto na asfalcie jak by to było coupe. Bardzo jestem zadowolony z zakupu i polecam, jeśli ktoś lubi wygodę i frajdę z jazdy. Praktycznosć też super, bo bagaznik jest olbrzymi - mieści więcej niż mój poprzedni focus.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, z układem mild hybrid daje kopa na początku i te 155 koni wfaktycznie bierze się do roboty od 1 wciśniecia pedału. Jeden mały minu jest taki, że ta dynamika sprawia, że chce się przyspieszać, przez co spalanie w mieście na początku ciągly wychodziło mi w granicach 8 litrów - w trasie spokojnie spada poniżej 7 a na trasie z prędkością 90-110 wyszło 6.1.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka, sprawna, zmiany są adekwatne do sytuacji a w trybie sport faktycznie daje sportowego pazura.
5,0
Układ jezdny
To jest mój trzei Ford i to prowadzenie jest po prostu genialne! Testowałem inne crossovery i tam się pływało lub zawieszenie było mega twarde. Tutaj jest odpowiedni balans - ale wciąz z nutką sportowego zacięcia i ten samochód to frajda do jazdy.
5,0
Karoseria
OK - kwestia gustu, ale faktycznie się wyróżnia - niektórzy mówią, że mini prosche macan, inni, po prostu mówią że żaba. Ale jest zgrabny i mały i świetnie się parkuje w mieście.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest OK. Przy parkowaniu pomagają kamery 360 stopni.
5,0
Ergonomia
TO mniejsze auto, ale wciąż na przejazd 2+2 jest OK. Bagażnik olbrzymi z megobaxem + automatyczna klapa bagażnika otiwerana bezdotykowo jest super w takim aucie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawna, ale wolałbym jednak mieć jakiś przycisk lub pokrętło do temperatury - niby nie zmieniam tego często, ale niepotrzebnie to się cały czas wyświetla na ekranie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu przestrzeń jest w porządku - fotele bardzo wygodne. z tyłu raczej miejsce na 2 osoby, 3 na bardzo krótkie dystanse bo jednak auto nie jest szerokie. Zabrakło mi z tyłu podłokietnika rozkładanego.
5,0
Wyciszenie
Dla mnie bardzo OK - w toyocie było głośniej a tu w wersji STX jest chyba jakaś akustyczna szyba z przodu więc na autostradzie jest dorbze. Czasami słychać przejeżdzające auta, ale ogólnie wyciszenie OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klasyczny ecoboost jest w miarę tani w serwisach corocznych - a tu przy zakupie mam 4 lata serwisu w cenie więc to niweluje dodatkowe koszty. Pewnie wymieniać będę olej co rok, bo normalny interwał teraz to 2 lata, ale nie ma co oszczędzać.
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie auta dostałem serwis na 4 lata i rok ubezpieczenia plus mały rabacik i dywaniki - porównując do toyoty czy skody lub renault które rozważałem, tutaj to wychodziło najkorzystniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Krótki przebieg, bez uesterek - oby tak do końca.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Krótki przebieg, bez uesterek - oby tak do końca.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Puma II Crossover Facelifting