Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Puma II Crossover Facelifting

cds, 2 miesiące temu
Silnik 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Puma II Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Zdecydowanie polecam - ogolnie hasło z innej marki, ale ten mały samochodzik potrafi dac "Radość z jazdy" Bralismy przed zakupem pod uwage tylko Toyote yaris cross i Forda pume (z załozenia samochód do miasta) - wybór padł na pume i tego nie załujemy. Wizualnie zdecydowanie bardziej spodobała sie nam puma szczegolnie w srodku - po lifcie wyglada duzo "swiezej" i jest bardziej wyciszona od Toyoty. Prowadzenie Forda tez wypada duzo lepiej - za Toyota przemawiało tylko nizsze spalanie po dłuzszych jazdach probnych wychodziło ze Yaris pali mniej od Pumy o ok 1,5-2 l/km, ale za to kosztuje ok 15tys wiecej tak samo wyposazony (wiec ile trzeba przejechac zeby kwota zakupu sie wyrównała niech sobie kazdy przeliczy). My przez 5 lat przejezdzamy ok 80tys (i sprzedajemy ) wiec toyota w naszym przypadku wychodzi drozej, a na dodatek w Fordzie dostałem 4 lata darmowego serwisu i 1 rok ub. w gratisie i oczywiscie jak wspomnialem "Radość z jazdy"
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik a wlasciwie układ hybrydowy idealny do tego pojazdu - wielu juz sie zdziwiło jak to przyspiesza (ok 0,5s lepiej niz podaje producent). Jedyny minus że niestety słychac te 3 cylindry w szczegolosci na niskich obrotach
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja nie mam uwag - 7 biegowy automat
5,0
Układ jezdny
Super - ale to ford wiec nie spodziewałem sie ze bedzie gorzej
5,0
Karoseria
Żonie bardzo sie podobał, a o gustach sie nie dyskutuje
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu ok, ale do tyłu gorzej - na szczescie kamery 360 mocno ułatwiaja manewry
4,0
Ergonomia
Prawie bez uwag, ale niestety brak zwykłych przyciskow sprawia ze wszystko trzeba ustawiac na ekranie (nawet otwieranie bagaznika). Najbardziej denerwuje ze przy kazdym uruchomieniu silnika trzeba wyłączyć info o ograniczeniu predkosci, bo inaczej cały czas cos "pika" - ale to chyba przypadłosc wszystkich samochodów sprzedawanych w UE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok - bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie super - założenie było że to samochód do miasta, ale na krotkie wypady 2+2 tez sie sprawdzi - bardzo duzy bagaznik (megabox) jak na wielkosc samochodu
5,0
Wyciszenie
Jest ok - na pewno ciszej niz w Toyocie Yaris cross
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
otrzymalem 4 lata bezpłatengo serwisu wiec ok
5,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak ale mały przebieg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak ale mały przebieg

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Puma II Crossover Facelifting