Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Puma I

marcelinho, 14 lat temu
Silnik 1.7 i 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : REWELACJA!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Tutaj niestety jak w chyba w każdym Fordzie... :(
5,0
Całokształt
Ogólnie jestem na obecną chwilę niesamowicie zadowolony z zakupu. Mam nadzieję,że nie zmieni się to po tej opinii. Samochód niezwykle zwinny i szybki. Ma niesamowitego kopa przy niewielkim zużyciu paliwa. Na światłach zostawiam nie jednego cwaniaka w podrasowanym Golfie III czy IV , Civica audi czy nawet BMW :) Bardzo fajnie zmienia się biegi. Super przyczepnośc na zakrętach! Wygląd również robi wrażenie , nie jeden przechodzień czy kierowca zerka na Pumcię z uśmiechem co mi się bardzo podoba :)Jedyny problem to niestety blacha... ale tylko tylne nadkola.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma niesamowitego kopa. Nawet na 5 biegu zbiera się pięknie do wyprzedzania :) Na obwodnicy zamknąłem bez większych problemów ( nie z górki !) licznik czyli 220km/h :)
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie rewelacja, krótkie sportowe przełożenia
4,0
Układ jezdny
Autko znakomicie trzyma się drogi. Przy 220km/h nie czułem bicia w kierownicy ani \"lekkiego kółka\" .
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu super, niestety tył tragedia... Trzeba cofać na lusterkach ale można się przyzwyczaić :) No i troszkę przeszkadzają przednie słupki jak chcemy skręcić w lewo lub prawo trzeba się mocno wychylić.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj nie ma się do czego doczepić. Mamy zimę i -14 stopni na zewnątrz a autko zaczyna grzać już po ok 5 min. Naprawdę super! Również świetnie spisuje się nawiew na szyby. Bardzo szybko odparowywują!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Myślałem ,że będzie okropnie ale nie jest źle. Fotel pasażera przedni można regulować do przodu i do tyłu i robi się mnóstwo miejsca na nogi. Tył trochę gorzej ale w końcu to samochód sportowy nie rodzinny!
4,0
Wyciszenie
Nie ma się do czego doczepić. Uwielbiam ten pomruk silnika na wysokich obrotach:P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki silnik i osiągi nie pali dużo! W mieście ok 9 litrów poza miastem nawet 7litrów na 100 :). Ceny części? Naprawdę nie są wysokie i nie ma się czym martwić. Poza tym jest mnóstwo zamienników pasujących do kociaka.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie ma się co zastanawiać! Super autko sportowe za niewielkie pieniądze. Napewno lepiej zapłacić 11 czy 12 tyś zł za Pumę niż 8-12tyś za Civica czy golfa. Trzeba jedynie przy zakupie dokładnie sprawdzić samochód! Ja swojej Pumy szukałem całe wakacje ale się opłacało. Między czasie widziałem masę szrotu z powymienianymi szybami poobijanym lakierem itd. Widząc taki egzemplarz należy ominąć go szerokim łukiem bo prawdopodobnie autko jest po dachowaniu czy też innym wypadku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam ten samochód od prawie czterech miesięcy i jakby nie patrzeć kupiłem go od razu na bardzo trudne warunki... Śnieg, mróz do -14 stopni w nocy a spisuje się naprawdę rewelacyjnie. Jak narazie, odpukać, nic przy nim nie robiłem. Silnik chodzi równiutko i bez zarzutu odpala na dotyk. Elektryka super!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na obecną chwile brak poważnych usterek! Oby tak dalej! :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Puma I 1.7 i 16V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
8,9
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Puma I