Silnik
: Żywotny i trzeba niestety dbać o układ chłodniczy bo można uszczelki wydmuchać!!! Czasem bywa awaria aparatu zapłonowego ale to normalne w tym modelu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Minus to przeguby trzeba pilnować osłony.
Układ hamulcowy
: Lubią się zużywać tarcze i klocki hamulcowe
Zawieszenie
: Jest słabą stroną niestety na naszych drogach typu tulejki wahacza.
5,0
Całokształt
Jak na coupe to najlepszy wybór tanich wozów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy silnika. Spora moc i łatwo się wkręca na 7500obr/min. Silnik nie do zdarcia i spala tyle samo co dwulitrowy. Polecam!!!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia oceniam na dobry+ w postoju ciężko wrzucić wsteczny o to normalne bo nie jest synchronizowany. Poza tym OK.
4,0
Układ jezdny
Trochę niedopracowany od Mazdy 626 układ jezdny ale duży plus za ogromny wybór części zamiennych pasuje od Mazdy 626.
Komfort
5,0
Widoczność
Super widoczność. Tym bardziej że jako jedyne autko sportowe ma większą przednią szybę i poprawia bezpieczeństwo.
5,0
Ergonomia
Dużo miejsca. Po złożeniu tylnych siedzeń zamienia się w VAN-a. Dla przednich siedzeń ogromna wygoda.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę niedopracowane ale jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny zamienników Mazdy są bardzo tanie i tani w utrzymaniu zdziwiłem się w porównaniu do Mitsubishi!
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość może nie najlepsza ale za cennik giełdowy polecam i nie będziecie żałować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 24V 163KM 120kW
[l/100km]