Nie polecam kupna tego auta z tzw SUPER OKAZJA za KILKA tys w STANIE IGŁA bo to jest po prostu WYEKSPLATOWANY złom, wyczyszczony i wypicowany a sprzedawca czeka na frajera którego "skusi" cena ;-D. Za minimum 10 tys można kupić coś przyzwoitego 2.0 i 2.5 i warto dołożyć niż zostać jeleniem :-D wciągle szukającym cześci. Przy zakupie Probe NIE NALEZY się sugerować rocznikiem gdyż paradoksalnie modele 94-poczatek 95 są mniej skomplikowane niż od 96 wzwyż. TAk ze w przypadku Probe > młodszy czasami nie oznacza lepszy. Kupójąc to auto nalezy się sugerowac stanem. Probe sam dla siebie jest klasą jako auto typu coupe. Zadziwiajace w tych samochodach jak na 10 i wiecej latki są suuuper NISKIE PRZEBIEGI typu 100 tys 140 tys i mniej ;-) rozumiem > autem się nie jeżdzi tylko się na nie patrzy ;-) lub w niemczech jezdził 100 letni dziadek a babcia to mu je wciągle czysciła ...... rozumiem że auta z niskim przebiegiem się zdażają ale patrzac na giełde to chyba tylko dziadki je kupowali :-D. Sredni przebieg tego auta na dzień dzisiejszy to 200 tys km a i wiecej to nie wyjątek. Probe nie wybacza zaniedbań eksploatacyjnych w porównaniu np z Golfem. Silniki w probe sa w stanie wytrzymac nawet i 500 tys km z tym że trzeba o nie po prostu dbać. Lakiery nie metalizowane są na tych samochodach bardzo słabe.... szybko płowieją i się ścierają no ale przecierz jest olejek dla dzieci + troche ropy = podobno robią cuda :-D z lakierem.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 115KM 85kW
[l/100km]