Karoseria
: Myślę, że jako pierwsze auto, mogło by być fajne, pod warunkiem, że nie będzie jeździł na gazie. Ewentualnie jak już koniecznie musi być instalacja to sekwencja, założona w dobrym warsztacie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
2,0
Całokształt
Nigdy więcej! Zrobiłem nim 40tys km a chyba 30tys do mechanika. Zawieszenie wiecznie szwankowało. wymieniłem je na raty całe chyba ze 2 razy. Jak kończyłem naprawiać ostatni element zawieszenia to już ten wymieniony na początku nawalał. Silnik ok. Na gazie pracował tragicznie. Fajnie wyposażony. Mechanicy śmiali mi się w twarz, że kupiłem sobie ,,fajne" auto:) Jedyne pocieszenie, że ceny części są tanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie było żadnych problemów. Mechanicznie pracował ładnie. Problemem w nim był gaz ( kupiłem go z gazem ). Przepływomierz wymieniany kilka razy (350zł). Gazownicy przerabiali, poprawiali, naprawiali, uszczelniali, modyfikowali instalację, ale wszystko na nic. Z perspektywy czasu wydaje mi się, że gdybym kupił go bez gazu, pewnie miałbym o nim lepsze zdanie.
3,0
Skrzynia biegów
Ciężko pracowała. Wsteczny nie zawsze wchodził.
3,0
Układ jezdny
Przeciętnie.. to słowo oddaje wszystko co chciałbym powiedzieć o układzie jezdnym.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Głośny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo duże koszty utrzymania z powodu ciągłych awarii związanych ze skrzynia biegów, instalacja gazową i zawieszeniem.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było w przeciągu tych dwóch lat użytkowania moment, żeby nic nie było do naprawy. Zawsze kiedy wracałem od mechanika uśmiechnięty, z nadzieja że może na jakiś czas będzie spokój, że pojeżdżę trochę.. moja Probówka sprowadzała mnie na ziemię kolejną wkurzającą usterką...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 115KM 85kW
[l/100km]