Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

danielsan, 18 lat temu
Silnik 2.2 Turbo 147KM 108kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 212 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,92
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
swietne autko majace swoj wlasny styl, ktore wyroznia sie na ulicy przyciagajac wzrok przechodniow ps. podobajace sie kobieta:)
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje równo, cichutko, w kabinie nie ma go wogle slychac:) Jest o silnik mazdy z tubodoladowaniem;) zapewniajacy niesamowitego "kopa" przy okolo 2,5 tys. obr/min - wtedy dolancza sie turbina. Samochod posiada swietne przyspieszenie ( 7,5s. do 100Km/h i predkosc max żedu 230km/h nie stanowi dla niego problem, jedyna ciekawostka jest nagly przyrost mocy w wyniku czego na pierwszych 3 biegach autko potrafi stracic przyczepnosc, co odnosi sie do szybkiego zurzywania opon.
5,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopnowana, biegi nie wchodza leciutko jak w limuzynie ale za to bardzo precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
3 stopnie regulacji;) wiec kazdy znajdzie cos dla siebie, jazda na zakretach to bajka, caly czas ma sie pelna kontrole nad pojazdem, choc czasami potrafi zachowywac sie jak auto z tylnym napedem, wiec trzeba uwarzac na uciekajacy tyl( dodatkowa atrakcja )
Komfort
5,0
Widoczność
nie narzekam;) chociaz czasami w nocy jest problem z cofaniem ze wzgledu na przyciemnione tylne szyby
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka, chociaz przyciski od opuszczania szyb umieszczone troche za nisko, ale idzie sie przyzwyczaic
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima to jest to:) okolo 9 nawiewow na kierowce i pasarzera tez doskonale spelnia swoje zadanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu az nadto miejsca z tylu gorzej ale ja i tak zazwyczaj jezdze w 2 osoby;) zreszta od auta sportowego nie mozna zbyt wiele wymagac
5,0
Wyciszenie
jak juz wspomnialej wczesniej ciuchutko, chociaz u mnie jest slyszalny sportowy tlumik
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak narazie nie nazekam, bo nie posiadam auta zbyt dlugo ale mysle ze przy moim stylu jazdy nie spala az tak duzo jak na swoja pojemnosc
5,0
Stosunek jakość/cena
wedlug mnie autko sporo za tanie patrzac na to co dostajemny w zamian
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie styki od podnoszenia szyb wymagaly przeczyszczenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przeglub do wymiany, ale to normalny wynik zurzycia czesci

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Probe I