Ciągnie idealnie w końcu to silnik Mazdy. Pomiędzy 3000-3500 włącza się turbo a wtedy aż wciska w fotele
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo wytrzymała. Praktycznie bezawaryjna. Jedyna wada to to że czasami trzeba troszke popuścić sprzęgło żeby wbić wsteczny. Ale to normalne w skrzyniach mazdy tej generacji
5,0
Układ jezdny
Lepi się drogi i zakrętów. Regulowana twardość zawieszenia spisuję się idealnie każdy dobierze coś dla siebie. Zmienne wspomaganie kierownicy daje bardzo precyzyjny ukł.kierowniczy
Komfort
5,0
Widoczność
Pozycja za kierwonicą jest praktycznie idealna. Mamy wszystko pod ręką i nie musimy zbyt nachylać się nad jakimś przełącznikiem. regulowana kolumna kierownicy przesuwa się wraz z zegarami.
4,0
Ergonomia
Jak masz ciężką nogę to spalisz dużo. Ale wkładasz LPG i masz z głowy. I dłłługo pojeździsz. Silniki mazdy nie wykazują nawet najmniejszego zużycia po zastosowaniu LPG.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaraz robi się ciepło w autku, ale tylna szyba mogłaby się troszke szybciej ogrzewać
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca. Fotel kierowcy można regulować praktycznie w każdej płaszczyźnie. Z tyłu zmieszczą się osoby do 175cm, bo inaczej głowa w sufit.
4,0
Wyciszenie
Cisza cisza, tylko silniczek ładnie mruczy. Szyby bez ramek powodują że przy dużych prędkościach słychać szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tankuję LPG więc nie narzekam. Przegląd przechodzi bez problemów, a serwis robie sobie sam. Co do cen części to jest różnie, pasują elementu z Mazdy 626 GD
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę lepszego i bardziej trwalszego sportowego samochodu nie kupisz
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko ok jedynie to czasami przepalają się żarówki w desce. Z wymianą nie ma najmniejszych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory nic się nie zepsuło, ale przy kupnie warto zwrócić uwagę na ładowanie akumulatora.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 147KM 108kW
[l/100km]