Silniczek badany ostatnio, po przejechaniu over 200000 km wszystkie parametry mieszczą się w zakresie tolerancji fabrycznie nowego !!!. O dynamice jazdy nawet nie piszę: każdy kto to czyta, wie o czym mowa :)))
4,0
Skrzynia biegów
Zacinająca się sporadycznie jedynka to standard (mój 3 probe i każdy miał ten feler)
3,0
Układ jezdny
Jeśli nowy i dobrze zestrojony: rewelacja, ale generalnie jest bardzo delikatny a co za tym idzie drogi w utrzymaniu.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko we właściwej ilości i we właściwym miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez gadania: takiej bryczki za tą kasę nie da się kupić (patrz: Celica, Eclipse, Nissan 200, itp....)