bardzo dobrze ciągnie a jak sie turbo rozkręci to bajka
4,0
Skrzynia biegów
trochę haczy dwójka i wsteczny.
reszta biegów ok.
skrzynia ma chłodnice oleju z wymuszonym obiegiem
4,0
Układ jezdny
jest mozliwość regulacji w trzech zakresach. kazdy znajdzie cos dla siebie.
Komfort
4,0
Widoczność
jak na coupe jest ok
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo słabe ogrzewanie zimą.
latem ok bo mam klime i to sprawną :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu sporo miejsca z tyłu gorzej ale da się wytrzymać.
4,0
Wyciszenie
brak ramek wokół dzwi powoduje szumy przy wiekszych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście 10/11 trasa ...ehh 12 ;)
Częsci nowe są z mazdy a uzywki tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakoś na wysokim poziomie wszak to mazda ze znaczkiem forda z dawnych dobrych lat kiedy auta projektowali inzynierowie a nie księgowi ;)
bardzo łatwo i za grosze mozna podkręcić turbinę
za taka cenę nie kupiłbym innego auta o takich parametrach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria elektrycznej anteny, cięgna od podnoszenia swiateł, spryskiwacza tylnej szyby.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie to poleciała chłodnica.. podobno ten typ tak ma.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 110KM 81kW
[l/100km]