Zrobiłem przez 5 lat 120000 km. Najbogatsza wersja manual, aut. pasy, el. fotel itd. Zawsze odpala za 1szym razem, także przy -35 stopniach; olbrzymia przyjemność z jazdy - praktycznie nikt nie wyprzedzi, co najwyżej będzie porównywalny. Silnik jest bezawaryjny. Amortyzatory z 3 stopniową regulacją twardości jeszcze się nie zużyły. Nie wszyscy wiedzą, że szyberdach się wyjmuje i wrzuca do bagażnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rakieta. Gdy ktoś pierwszy raz siada za kierownicą przeżywa szok - ma wrażenie, że auto wyrywa na bok i wymyka się spod kontroli. 7,6 s do 100-ki.
2,0
Skrzynia biegów
UWAGA: Pomimo braku wzmianek w ks. serwisowych, olej w skrzyni manualnej należy wymieniać co 40.000 tys. km! Inaczej się rozsypie z przegrzania. Od 1991r montowano pompę wymuszającą obieg oleju transmisyjnego.
4,0
Układ jezdny
Szerokie opony kiepsko zachowują się na koleinach, za to na zakrętach jest jak przyklejony.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tylna szyba mogłaby się szybciej nagrzewać. W klimę przestałem inwestować w 1998r. - chodziło głównie o chłodnicę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na sportowe auto - limuzyna, z tyłu wygodnie dla osób do 175 cm. Bagażnik b. pojemny: normalna pralka wchodzi nawet bez opuszczania tylnego oparcia - klapa sie zamyka.
4,0
Wyciszenie
Drzwi nie mają ramek, trochę szumi przy szybach - dzięki temu czuć co to jest 210 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto z klimą 13l/100, trasa 8 do 9l/100, żeby nie przepłacić trzeba wiedzieć gdzie się serwisować i gdzie kupować części
5,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę dziwię się że są tak tanie. Faktem jest jednak, przy aucie w tym wieku trzeba coraz częściej grzebać.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie niestety się sypie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów - trzeba o nią dbać. Maglownica jest chyba nienaprawialna.