Przyśpieszenia rewelacyjne (TURBO). Elastyczność również nie pozostawia wiele do życzenia.
Jednostka wielce niezawodna pochodząca od MAZDY. Nie jest wysilona znacznym wyciskaniem z niej mocy, co zapewnia dużą żywotność.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia zestopniowane prawidłowo. Biegi wchodzą miekko i płynnie.
5,0
Układ jezdny
Trzymanie dorgi REWELACYJNE. Dodatkowo możliwość wybrania twardości zawieszenia. (Widziałem to jeszcze tylko w SUPRZE)
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, idealnie zgrywa się z kierowcą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima, 9 nawiewów itp.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich siedzeniach IDEAŁ!
4,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać, a od 170 km/h zaczyna trochę szumieć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.2 TURBO nie może chyba już mniej palić niż w PROBE. Spalanie na poziomi wolnossącego silnika 2.0
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 110KM 81kW
[l/100km]