silnik orygilalnie zaprogramowany na elastyczność kręci się już od 2500obr, turbo wpiera w fotele. Pracuje równo i cicho (przy 180km/h nie trzeba podnosić głosu aby sie w kabinie dogadać)
3,0
Skrzynia biegów
na codzień używam SC 1.1 i tam skrzynia pracuje lepiej! Ale może to kwestia przyzwyczajenia...
5,0
Układ jezdny
zawieszenie to poezja, do teogo większość modeli wyposażona w trójstopniową regulację konfort/sport
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby, przeszklone wnętrze
5,0
Ergonomia
GT mówi samo za siebie: Grand Turismo (wielka turystyka). Tym autem 500km jednym cięgiem to nie jest wielki wyczyn
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogło by być lepiej rozwiązane, grzanie mogłoby być lepsze i cyrkulacja wewnątrz kabiny mniej chałaśliwa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto o sportowym charakterze to jest ok
5,0
Wyciszenie
lekki pomruk silnika, szum opon i cudowny świst turbo.
ogólnie w miarę cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak ktoś ma ciężką nogę to autko lubi spalić 15-20 ltr. Moja żona jeździ w granicach 8-10 ltr/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
ceny niskie a dla szybkości, mocnych wrażeń, adrenaliny, nietuzinkowej jazdy i samorealizacji warto to autko nabyć
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest wiele bajerów które kiedyś pewnie się popsuję ale póki co to uprzyjemniają życie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez rok jeszcze nie stałem na rowie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 110KM 81kW
[l/100km]