Po przebiegu 150 000 skrzynia ma duże luzy, a sprzęgło ma wadę konstrukcyjną wymagającą przy jego wymianie zmiany łożyska sprzęgłowego na łożysko o większej średnicy zewnętrznej. Inaczej będzie ono do wymiany co 40 tys. km.
4,0
Układ jezdny
Nie zły, ale dosyć podsterowny. Trwały jeśli używa się markowych części.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem do dmuchawy przedostaje się ciepłe powietrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Z tyłu jest ok., ale z przodu głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spokojna (90km/h) jazda na trasie do warszawy i z powrotem dała wynik 4,5 l, a w mieście 6-7l. Warunek sprawne (na czas wymienione lub zregenerowane) wtryski (końcówki).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Powtarzające się usterki elektryki - alternatora. Ogólnie auto nie jest usterkowe, ale jest nie odporne na tępych mechaników.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam 211 000 km, a silnik wymaga jedynie solidnego uszczelnienia bo ma już spore wycieki oleju. O braniu oleju czytam tylko w gazetach.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW
[l/100km]