za te pieniądze może być; lepszy od małych nowych aut jak Clio czy Punto którymi jeżdzę służbowo, ale nastepne auto będzie prawdopodobnie nowe i japońskie
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura pracy: do założenia gazu było ok. potem problemy z zaworem niskich obrotów; ale dynamika całkiem niezła jak na krowę z relatywnie małym silnikiem
3,0
Skrzynia biegów
chodzi lekko, ale lekkie zgrzyty przy wrzucaniu wstecznego
3,0
Układ jezdny
twardy, wiec nie najbardziej komfortowy na polskie drogi, po wymianie amortyzatorów znacznie lepiej
Komfort
5,0
Widoczność
żadnych zatrzeżeń
4,0
Ergonomia
brak uchwytów na kubki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
norma, sprawę poprawia dostępny w CLX szyberdach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca, duży bagażnik ale po złożeniu siedzeń otwór stosunkowo mały
4,0
Wyciszenie
bardziej go słychać na zewnątrz niż w środku
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na benzynie 10/8, na gazie 10, naprawy w umiarkowanych cenach, dużo odpowiedników, ale stosunkowo częste wizyty
4,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psujące się zamki!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
korozja, problemy z pracą na niskich obrotach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 105KM 77kW
[l/100km]