bardzo ekonomiczny ale dychawiczny, wbrez pozorom mało usterkowy, troche za dużo korozji ale ma już 14 lat a za taką kasę nic lepszego nie dostaniecie, POLECAM
Wrażenia
3,0
Silnik
Gaz wciskam zawsze do dechy, na 3 tys. km. bierze 0,5L oleju mineralnego. Silnik dychawiczny ale ekonmiczny, niestety głośny. Plus za rozrząd na łańcuchu, praktycznie bezobsługowy, minus za regulacje zaworów co 15 tys. Na pusto daje radę mogę nawet jechać 175(sportowy wydech, dolot, przestawiony komputer, agresywny wałek)
4,0
Skrzynia biegów
Troche za długie drogi prowadzenia wybieraka, czasem wsteczny słabo wchodzi, po 14 latch musiałem wymiwnić uczczelke wybieraka (koszt 21 zł). Poza tym wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
ja mam od wersji RS, raz na rok padają swożnie, skacze na nierównościach, MISTRZ zakrętów lepszy od astry gsi, golfa gti i innych
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
trochę za mało schowków
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
chłodzi super, wentylator urywa głowę, ale coś mi ogrzewanie szwankuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super tylko fotetele mają trochę za krótkie siedziska oraz za słabe wyprofilowanie pleców, z tyłu szeroko, ale mało miejsca na nogi. Sufit wysoko, a mam 182 cm.
2,0
Wyciszenie
Słychać opony powyrzej 120 km wiatr w szczelinach, ale to nic przy silniku zagłusza wszystko :(
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mniej niż maluch, części tańsze niż do poloneza, TANI W UTRZYMANIU.
5,0
Stosunek jakość/cena
za taką kasę nic lepszego nie dostaniecie, POLECAM
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalaja się żarówki w środku, plastiki grają
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poszła pompa wody, raz do roku sworznie, raz na 3 lata silenbloki, raz na 2 lata łożyska, padł wentylator, korozja na tylnich nadkolach i progach
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 60KM 44kW
[l/100km]