Auto bez wspomagania i innych "bajerów". Samochód do spokojnej jazdy. Pamiętać o przeglądach okresowych, nie żałować kasy na regularną wymianę oleju, filtrów i klocków. Może jestem za bardzo "łaskawy" w ocenie, ale to nie jest złe auto.
Obecnie jest dla mnie za duży. Wolałbym coś 3 lub 5-cio drzwiowego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pamiętać o wymianie oleju i regulacji zaworów - wtedy pracuje ciszej.
4,0
Skrzynia biegów
Spokojnie zmieniać biegi, to nie jest auto rajdowe - trafia się na każdy bez problemu.
4,0
Układ jezdny
Miękkie zawieszenie - uważać na drogach gruntowych. Z pełnym obciążeniem - na nierównościach szoruje tylnymi chlapaczami po asfalcie.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Denerwuje mnie włączanie spryskiwaczy szyby.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie mało wydajne przez pierwsze 10km.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy 180cm bez zastrzeżeń. Z tyłu trochę ciaśniej.
3,0
Wyciszenie
Po zmianie układu wydechowego (na tańsze) pogorszyło się. Wcześniej był tylko szum pracy silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle co maluch. Naprawiać poza stacjami autoryzowanymi - tam tylko ewentualnie poddawać ocenie, co trzeba wymienić, lub naprawić..
2,0
Stosunek jakość/cena
Przepłaciłem pierwszemu właścicielowi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze coś trzeba
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 170000km wymiana pompy chłodzenia. Trzeba będzie zająć się amortyzatorami. A blacha leci - czeka mnie blacharz i lakiernik.