Dobre dla swierzego kierowcy na pierwszy samochod: w miare przyzwoite osiagi, przyjemny wyglad, wygodne prowadzenie, koszty utrzymania nie wysokie, ale perfidnie rdzewieja... Obecnie mam Mitsubiski Sapporo starsze od Oriona o 8 lat, a technologicznie wyprzedza go o dobre 5, ale zalezy co kto lubi i potrzebuje, ale japoniec to jednak klasa wyzej...
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na samochod jezdzacy tylko na gaz spoko, golfy wymiekaja...
4,0
Skrzynia biegów
Fachowiec naprawil i 3 haczyla, ale szlo sie przywyknac i reszta spoko
4,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach, tyle w tej kwestii
Komfort
5,0
Widoczność
Panoramiczne lusterko w srodku i nic sie nigdy nie zadrasnie, a w miescie zwieksza dynamike...
5,0
Ergonomia
Najwygodniejsza kierownica i przelaczniki swiatel jakie w zyciu widzialem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak trzeba, to chlodno i przyjemnie, a jak zimno, to w miare szybko robi sie cieplo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mozna wygodnie lezec, ale z tylu ciasno
5,0
Wyciszenie
Moj Orion na pewni nie byl cichy, ale strumienica+tlumik sportowy robia swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po wymianie pierscieni i talencie wlasciciela w regulacji gazu, przy mocnym cisnieciu na miescie palil 7 litrow gazu - cud!!! Po roku ta liczba podniosla sie do 13 litrow
4,0
Stosunek jakość/cena
Taki Orion jak moj kosztuje ok. 4000 tys. ale trudno znalezc nie pognitego, ale jak sie juz trafi to spoko
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz sie nagrzal po powrocie znad morza i nie chcial dzialac, a do domu bylo jeszcze 40 kilosow... To minus, ale kiedys poszla czujka od wiatraka chlodnicy, wskazowka temperatury daleko poza skala, z silnika sie juz dymilo a jednak ZADNEJ AWARII I PRZEJECHAL POL KRAJU!!!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na 25 tys. km ktore nim przejechalem poszlo prawie wszystko w/o uklad jezdny